حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K80 Pro از شارژر ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و به قاب پشتی شیشه‌ای مجهز خواهد شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

گوشی های سری ردمی کی ۷۰ در نوامبر سال گذشته میلادی معرفی شدند. پس انتظار داریم که جانشینان این تلفن های هوشمند نیز در نوامبر سال جاری میلادی (بازه اوایل آبان تا اوایل آذر) رونمایی شوند. شایعاتی درباره این گوشی های آینده شیائومی منتشر شده است. گفته می‌شود که ردمی K80 Pro از شارژر ۱۲۰ واتی پشتیبانی کرده و از قاب پشتی شیشه‌ای بهره‌مند خواهد بود.

برخی از مشخصات ردمی K80 Pro فاش شده است

در اوایل هفته جاری، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد Redmi K80 Pro ارتقا های بزرگی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴، صفحه نمایشی با وضوح 2K و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شود. در حال حاضر، افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، ادعا کرده که ردمی K80 Pro از شارژر ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد بود.

ردمی K70

Redmi K70 Pro

این افشاگر اطلاعات معتقد است که Redmi K80 Pro دارای فریم فلزی و قاب پشتی شیشه‌ای، با روکش جدید، برای انتقال حس یک گوشی پریمیوم به کاربران خود است. انتظار نمی‌رود که Redmi K80 استاندارد، از این ویژگی برخوردار نباشد. گزارش های قبلی حاکی از آن است که این تلفن هوشمند آینده شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد بود. به لطف این چیپست، ردمی کی ۸۰ می‌تواند با سایر گوشی های بالارده رقابت کند.

شایعه شده است که هر دو مدل پرو و استاندارد دارای صفحه نمایش تخت OLED با وضوح 2K به‌همراه رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی هستند. تفاوت اصلی ممکن است در بخش دوربین باشد. احتمالاً ردمی کی ۸۰ پرو به دوربین تله‌فوتو مجهز می‌شود اما، مدل استاندارد فاقد این ویژگی خواهد بود. با وجود آنکه هنوز جزئیات تاریخ معرفی سری شیائومی ۱۵ اعلام نشده، اما به‌نظر می‌رسد که این تلفن های هوشمند اولین محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهند بود.

سری ردمی K80 احتمالا در اواسط پاییز عرضه خواهد شد

انتظار می‌رود سری Redmi K80 در ماه نوامبر معرفی شود. این گوشی ها، جایگزینی برای کسانی خواهند بود که به‌دنبال تجربه یک تلفن هوشمند پرچمدار، بدون پرداخت مبلغ زیاد سری شیائومی ۱۵ هستند.

نظر شما درباره این گوشی های آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی