حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Xiaomi 14 CIVI پیش از رونمایی منتشر شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

برخی از مشخصات Xiaomi 14 CIVI پیش از رونمایی این تلفن هوشمند در وب‌سایت Flipkart به اشتراک گذاشته شده است. این دستگاه، اولین گوشی از سری CIVI شیائومی بوده که در خارج از بازار چین عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند، نسخه تغییر نام یافته CIVI 4 Pro باشد که در ماه مارس برای عرضه در کشور چین معرفی شده بود.

مشخصات Xiaomi 14 CIVI در وب‌سایت Flipkart منتشر شد

قرار است که شیائومی ۱۴ سیوی در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد ماه) و در کشور هند معرفی شود. این اولین گوشی از سری CIVI شیائومی است که راهی بازار های خارج از چین می‌شود. چند روز پیش از رونمایی Xiaomi 14 CIVI، میکروسایت این دستگاه در Flipkart فعال شده که مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

Xiaomi 14 CIVI

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این تلفن هوشمند آینده شیائومی در حقیقت نسخه تغییر نام یافته CIVI 4 Pro است که در ماه مارس و برای عرضه در بازار چین معرفی شده بود. درست مانند تیزر های منتشر شده در گذشته، وب‌سایت Flipkart به‌شدت بر روی قابلیت های دوربین شیائومی ۱۴ سیوی تأکید می‌کند. این دستگاه به «سیستم دوربین حرفه‌ای لایکا» مجهز خواهد شد. میکروسایت Flipkart همچنین نشان می‌دهد که Xiaomi 14 Civi دارای دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی است. گفته می‌شود که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این دستگاه دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS) خواهد بود. دوربین تله‌فوتو نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و توانایی زوم اپتیکال ۲ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

مطابق با گزارش منبع، تأیید شده است که Xiaomi 14 CIVI دارای دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. Xiaomi CIVI 4 Pro که چندی پیش معرفی شده است، مشخصاتی مشابه این گوشی هوشمند دارد.

دوربین سلفی دوگانه شیائومی ۱۴ سیوی

می‌دانیم که شیائومی ۱۴ سیوی دارای یک صفحه نمایش با چهار لبه خمیده و وضوح 1.5K خواهد بود. این نمایشگر توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود. این گوشی هوشمند آینده شیائومی دارای ضخامت ۷.۲ میلیمتری بوده و در سه رنگ سبز (دارای قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی)، مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

Xiaomi 14 CIVI

تأیید شده است که این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 تأمین خواهد کرد. این همان چیپست به‌کارگرفته شده در شیائومی سیوی ۴ پرو است. این گوشی از باتری پرظرفیت ۴,۷۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت Xiaomi 14 CIVI در دست نیست. نسخه چینی این تلفن هوشمند با قیمت ۲,۹۹۹ یوآن (حدوداً معادل ۴۱۴ دلار) عرضه می‌شود. انتظار نمی‌رود که شیائومی ۱۴ سیوی با قیمت بالایی به دست کاربران برسد.

مشخصات گوشی Xiaomi 14 CIVI از روی جعبه آن دیده شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی