حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین های وان پلاس ۱۳ فاش شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

به‌نظر می‌رسد هر روز اطلاعات جدیدی درباره OnePlus 13 به‌بیرون درز می‌کند. دیروز، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 8T LTPO با وضوح 2K خواهد بود. هم‌اکنون، یک افشاگر معروف اطلاعات با نام Digital Chat Station، مشخصات دوربین های وان پلاس ۱۳ را به‌اشتراک گذاشته است.

وان پلاس ۱۳ دارای سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود

بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار داریم که سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus 13 قرار گیرد. تمامی این سه دوربین (اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو) دارای وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهند بود. مشخصات سخت‌افزاری دوربین وان پلاس ۱۳ با نسل قبل متفاوت است. OnePlus 12 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی بود.

پست Digital Chat Station

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، دوربین تله‌فوتو OnePlus 13 همانند نسل قبل، زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. البته منبع این گزارش از این دوربین با عنوان «ارتقا یافته» یاد می‌کند. این عنوان می‌تواند به معنای اندازه سنسور بزرگتر یا بهبودهای دیگر در سخت‌افزار دوربین باشد. وان پلاس با همکاری Hasselblad به بهینه‌سازی دوربین تلفن های هوشمند خود ادامه خواهد داد.

گزارش های قبلی حاکی از آن است که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ به عنوان قلب تپنده وان پلاس ۱۳ در نظر گرفته خواهد شد. انتظار می‌رود که باتری این گوشی نیز ارتقا یابد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که پرچمدار آینده وان پلاس دارای باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. وان پلاس ۱۲ از باتری ۵,۴۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند است. احتمالا OnePlus 13 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. اما گفته می‌شود که این دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد.

پس از حذف ویژگی شارژ بی‌سیم از وان پلاس ۱۱ شاهد معرفی مجدد آن با وان پلاس ۱۲ بودیم. هم اکنون اما به نظر می‌رسد که این شرکت دوباره این ویژگی را از وان پلاس ۱۳ حذف خواهد کرد.

بدون شک، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند پرچمدار آینده وان پلاس را بر عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود که این تراشه در اکتبر سال جاری میلادی معرفی شود. گفته می‌شود که گوشی های شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو، اولین دستگاه های مجهز به این چیپست پرچمدار کوالکام خواهند بود. انتظار می‌رود که وان پلاس ۱۳ نیز در ماه اکتبر معرفی شود. در حقیقت، این گوشی نیز یکی از اولین دستگاه های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد بود.

طراحی ماژول دوربین OnePlus 13 و OnePlus 13R متفاوت از نسل قبل است

نظر شما درباره گوشی های وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی