حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ماژول دوربین OnePlus 13 و OnePlus 13R متفاوت از نسل قبل است

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

گوشی OnePlus 13، تلفن هوشمند پرچمدار بعدی این برند خواهد بود؛ شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که طراحی ماژول دوربین این دستگاه متفاوت از نسل قبل است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

وان پلاس ۱۳ با طراحی جدیدی از راه می‌رسد؟

چندی پیش،رندری منتشر شد که نشان می‌داد ماژول دوربین OnePlus 13 دارای طراحی متفاوتی بوده و چند لنز دوربین به‌طور عمودی و زیر یکدیگر قرار خواهند گرفت، که متفاوت از طراحی دایره‌ای شکل جزیره دوربین پرچمداران فعلی وان پلاس است. هم اکنون اما شایعه جدیدی منتشر شده که احتمال دیگری را برای طراحی ماژول دوربین وان پلاس ۱۳ نشان می‌دهد.

طراحی ماژول دوربین OnePlus 13 و OnePlus 13R

افشاگر معروف اطلاعات، Yogesh Brar، تصویری را به اشتراک گذاشته که طراحی احتمالی ماژول دوربین OnePlus 13 و OnePlus 13R را نشان می‌دهد. بر اساس اطلاعات فاش شده وان پلاس ۱۳ همچنان دارای جزیره دوربین دایره‌ای شکلی خواهد بود. اما این بار در مرکز قاب پشتی قرار خواهد گرفت و نه در کنار.

وان پلاس 13R دارای جزیره دوربینی است که در سمت چپ بالای قاب پشتی قرار دارد اما فریم دستگاه را لمس نمی‌کند. این طراحی برای وان پلاس ۱۳ نیز به بیرون درز کرده است. چند روز پیش رندری منتشر شد که نشان می‌داد OnePlus 13 دارای ماژول دوربین مربعی شکل خواهد بود. هر دو گوشی وان پلاس ۱۲ و وان پلاس 12R دارای جزیره دوربین دایره‌ای شکلی هستند که در سمت چپ بالای قاب پشتی دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آزمایش طراحی های مختلف برای گوشی پرچمدار آینده خود است.

رندر به اشتراک گذاشته شده از سوی Yogesh Brar، با آنچه که حدود دو ماه پیش به بیرون درز کرد متفاوت است. در ابتدا انتظار می‌رفت که دوربین های وان پلاس ۱۳ به طور عمودی و در سمت چپ بالای قاب پشتی قرار گیرند. دوربین وسط درون یک دایره بزرگتر قرار گرفته بود و در زیر آن نیز شاهد درج لوگو Hasselblad بودیم. حتی اگر این شایعه قبلی درست باشد، طراحی OnePlus 13 ظریف‌تر از نسل قبل بوده و شبیه به OnePlus Nord CE 4 به نظر می‌رسد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره به می‌کند، شایعات متفاوتی درباره زمان رونمایی وان پلاس ۱۳ منتشر شده است. ممکن است شاهد رونمایی این تلفن هوشمند در ماه دسامبر باشیم. همچنین ممکن است این دستگاه در اوایل ماه اکتبر از راه برسد. این دقیقاً همان زمانی است که انتظار می‌رود تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رونمایی شود. احتمالاً وان پلاس ۱۳ دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LTPO OLED با رزولوشن 2K خواهد بود. سنسور اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت. سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند آینده وان پلاس قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین‌های دیگر از نوع اولتراواید و تله‌فوتو هستند.

رندر وان پلاس ۱۳ طراحی جدید ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد

 

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی