حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X60 با پشتیبانی از شارژر ۳۵ واتی از راه می‌رسد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر

به‌تازگی، گوشی های هوشمند سری Honor 200 برای عرضه در بازار جهانی معرفی شده‌اند. در حال حاضر، شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی تاشو Flip و تلفن های هوشمند سری آنر X60 است.

آنر X60 از باتری پرظرفیتی برخوردار خواهد بود

یک گوشی جدید آنر با شماره مدل ALT-AN00، موفق به دریافت گواهینامه 3C چین شده است. با وجود آنکه گواهی مذکور، نام این تلفن هوشمند را نشان نمی‌دهد، اما یک افشاگر معروف اطلاعات به‌نام WhyLab، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو ادعا می‌کند که تأییدیه 3C، مربوط به Honor X60 است. طبق داده های منتشر شده از سوی 3C، این گوشی آینده آنر از شارژ سریع ۳۵ واتی (۱۱ ولت ۳.۲ آمپر) پشتیبانی خواهد کرد. Honor X50 نیز که در سال ۲۰۲۳ معرفی شده بود، حداکثر از توانایی شارژ ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کرد.

داده های گواهینامه 3C

به‌جز سرعت شارژر، گواهینامه 3C سایر مشخصات آنر X60 را نشان نمی‌دهد. البته چند روز پیش گزارشی منتشر شد که اطلاعاتی را درباره سری Honor X60 فاش می‌کرد. انتظار می‌رود که این سری از تلفن های هوشمند آینده آنر دارای صفحه نمایشی با چهار لبه خمیده، باتری پرظرفیت و قابلیت مقاومت در برابر سقوط باشند. آنر پیش از این نیز، دستگاه هایی را با ویژگی مقاومت در برابر سقوط، رونمایی کرده است. بنابراین، مقاومت بالای سری Honor X60، موضوع تعجب‌آوری نخواهد بود.

نگاهی به مشخصات Honor X50 و X50 Pro 

در ادامه نگاهی به مشخصات سری Honor X50 2023 می‌اندازیم. این گوشی های آنر دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن FullHD+ هستند. تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Honor X50 Pro را بر عهده دارد. اما تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ به‌عنوان قلب تپنده Honor X50 در نظر گرفته شده است. هر دو دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۸۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. در قاب پشتی هر دو این تلفن های هوشمند، شاهد قرارگیری یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی هستیم. برای دوربین سلفی نیز، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی آنر X50 با اسنپدراگون 6 نسل 1، دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری 5800mAh معرفی شد

نظر شما درباره گوشی های هوشمند جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی