حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری آنر X60 فاش شد: باتری پرظرفیت و نمایشگری با ۴ لبه خمیده

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

آنر در حال آماده شدن برای رونمایی از سری Honor 200 در کشور چین است. البته به‌نظر می‌رسد که این شرکت، گوشی های هوشمند دیگری را نیز در دست توسعه دارد. به‌تازگی اطلاعاتی درباره سری آنر X60 به‌بیرون درز کرده است.

سری آنر X60 با طراحی پریمیوم در راه است

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، برخی از ویژگی های سری Honor X60 را به اشتراک گذاشته است. همان‌طور که از نام این سری مشخص است، جانشین سری Honor X50 خواهد شد. هم‌اکنون، سری ایکس ۵۰ آنر شامل X50، X50i، X50i+، X50 Pro و X50 GT می‌شود. احتمالا شاهد معرفی چندین تلفن هوشمند از سری ایکس ۶۰ خواهیم بود. DCS برخی از ویژگی های کلیدی طراحی این گوشی های آینده آنر را به اشتراک گذاشته است.

Honor X50 Pro

بر اساس گزارش منتشر شده، انتظار می‌رود که این گوشی آینده آنر دارای صفحه نمایشی با چهار لبه خمیده باشد. این ویژگی معمولاً در گوشی های بالارده دیده می‌شود. بنابراین، Honor X60 مانند نسل قبل یک دستگاه پرچمدار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. Digital Chat Station ادعا می‌کند که سری آنر X60 دارای باتری پرظرفیتی بوده و در برابر سقوط نیز مقاوم است. این شرکت به‌تازگی گوشی های هوشمندی را با ویژگی مقاومت در برابر سقوط عرضه کرده، و بنابراین شاهد ویژگی جدیدی نخواهیم بود.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، اطلاعات مذکور، تمام آن چیزی است که ما درباره سری آنر ایکس ۶۰ می‌دانیم. متأسفانه DCS جزئیات دقیق‌تری مانند مشخصات، قیمت یا تاریخ رونمایی این تلفن های هوشمند را به اشتراک نگذاشته است. البته انتظار می‌رود که در آینده، جزئیات بیشتری درباره سری آنر X60 به‌بیرون درز کند. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، حتما آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

گوشی آنر X50 با اسنپدراگون 6 نسل 1، دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری 5800mAh معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی