حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین شیائومی ۱۴ اولترا در لیست بهترین‌ دوربین های DXOMARK قرار ندارد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

این ممکن است بسیاری از شما را شگفت زده کند، اما دوربین شیائومی ۱۴ اولترا در لیست بهترین دروبین گوشی‌های هوشمند در سایت DXOMARK قرار ندارد. این دستگاه در رتبه بندی DXOMARK جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده است که برای این گوشی رتبه بسیار ضعیفی محسوب می‌شود.

DXOMARK از عملکرد دوربین شیائومی ۱۴ اولترا چندان راضی نیست

به گزارش androidheadlines این تقریباً برخلاف بسیاری از بررسی‌های موجود است که Xiaomi 14 Ultra را جز بهترین گوشی‌های بازار در زمینه دوربین می‌دانند. با این حال، این گوشی در DXOMARK امتیاز دوربین 149 را کسب کرد و همانطور که قبلاً ذکر شد، امتیاز مذکور این گوشی را در رتبه سیزدهم قرار می‌دهد.

این امتیاز، پرچمدار شیائومی را پشت سر گوشی‌هایی مانند آیفون 15 پرو و پرو مکس، هواوی Pura 70 اولترا، ویوو X100 Pro، اوپو Find X7 Ultra و غیره قرار می‌دهد. برای یادآوری، هواوی Pura 70 اولترا با امتیاز 163 در صدر جدول قرار دارد و پس از آن HONOR Magic6 Pro با امتیاز 158 و OPPO Find X7 Ultra و هواوی Mate 60 Pro Plus قرار دارند که هر دو امتیاز 157 را کسب کردند.

برخی از تکات منفی‌ای که DXOMARK طی بررسی خود از پرچمدار شیائومی به آن اشاره کرده است

حال بیاید باهم به مشکلاتی که DXOMARK با دوربین شیائومی ۱۴ اولترا داشته است بپردازیم. اول از همه DXOMARK از “تأخیر شاتر قابل توجه” به عنوان یکی از نقاط ضعف اصلی این دوربین یاد می‌کند. همچنین به “عمق میدان محدود که منجر به برخی از سوژه‌های خارج از فوکوس در پرتره‌های گروهی می‌شود” اشاره شده است. در نور کم نیز، این گوشی گاها در ثبت دقیق رنگ‌ها به مشکل می‌خورد. DXOMARK همچنین «بافت‌های نرم  و کم جزئیات» را در دسته «معایب» فهرست کرده است. علاوه بر موارد ذکر شده، چند مورد دیگر نیز وجود داشت که مجموعاً باعث شدند دوربین گوشی پرچمدار شیائومی در حد انتظار ظاهر نشود.

نظر شما درباره دوربین شیائومی ۱۴ اولترا چیست؟ آیا به DXOMARK به عنوان یک منبع معتبر برای بررسی کیفیت دوربین اعتماد دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر