حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی و مشخصات شیائومی ۱۴ سیوی منتشر شد: ۲۳ خرداد ماه

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

تاریخ رونمایی شیائومی ۱۴ سیوی منتشر شده است. این گوشی هوشمند در ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد ماه) و در کشور هند معرفی خواهد شد. Xiaomi 14 CIVI اولین گوشی از سری CIVI است که در بازار های خارج از چین عرضه می‌شود. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

تاریخ رونمایی و مشخصات شیائومی ۱۴ سیوی رسماً منتشر شد

مشخصات Xiaomi 14 CIVI در میکروسایت های موجود در Flipkart و mi.com منتشر شده است. این تلفن هوشمند دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی خواهد بود که با همکاری لایکا توسعه یافته‌اند. این دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز Summilux و پشتیبانی از HDR سینمایی خواهد بود. دوربین تله‌فوتو این گوشی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و فاصله کانونی ۵۰ میلی‌متری داشته که می‌تواند زوم اپتیکال ۲ برابری را در اختیار کاربران قرار دهد. این دستگاه همچنین به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای مجهز خواهد شد.

تاریخ رونمایی Xiaomi 14 CIVI

شیائومی ۱۴ سیوی دارای دوربین سلفی دوگانه است. دوربین اصلی وضوح ۳۲ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اولتراواید قرار گرفته در کنار آن نیز، یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. Xiaomi 14 CIVI اولین گوشی هوشمند در این بخش است که از دوربین های حرفه‌ای لایکا بهره می‌برد. این دستگاه به صفحه نمایشی با چهار لبه خمیده مجهز شده که با شیشه Corning Gorilla Glass Victus 2 محافظت می‌شود.

گوشی Xiaomi 14 CIVI دارای یک نمایشگر AMOLED با رزولوشن 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است که از Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به اسپیکر های استریو مجهز بوده که از صدای Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کنند. این تلفن هوشمند شیائومی به فریم فلزی مجهز شده و ضخامت ۷.۶ میلی‌متری خواهد داشت.

رنگ‌بندی شیائومی ۱۴ سیوی

تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi 14 CIVI را تامین می‌کند. این تراشه، جایگزین ارزان‌تری برای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. این دستگاه از با رابط کاربری HyperOS به‌دست کاربران می‌رسد. شیائومی ۱۴ سیوی از باتری ۴,۷۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی CIVI 4 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ معرفی شد

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، شیائومی ۱۴ سیوی در رنگ های آبی، سبز و مشکی قابل تهیه خواهد بود. به نظر می‌رسد که این دستگاه، نسخه تغییر نام یافته Xiaomi CIVI 4 Pro است که در بازار چین عرضه می‌شود.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی