حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۲۰۰ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و ۱۶ گیگابایت رم رونمایی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

آنر به‌طور رسمی، از گوشی های پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. مجموعه تلفن های هوشمند پرچمدار این شرکت شامل دو عضو آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو می‌شود. در ادامه این گزارش، نگاهی به مشخصات مدل استاندارد می‌اندازیم.

نمایشگر آنر ۲۰۰ توانایی تولید حداکثر روشنایی ۴,۰۰۰ نیت را دارد

گوشی هوشمند Honor 200 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۶۶۴ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر دارای چهار لبه خمیده بوده و به فناوری کاهش نور PWM با فرکانس بالا (۳,۸۴۰ هرتز) مجهز شده است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Honor 200 دارای گواهینامه Rheinland TÜV بوده، توانایی نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ و تولید حداکثر روشنایی ۴,۰۰۰ نیت را دارد.

Honor 200

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی جدید آنر را بر عهده دارد. این چیپست از پردازنده گرافیکی Adreno 720 بهره می‌برد. برای مدیریت گرمای تولید شده، Honor 200 به یک سیستم خنک‌کننده VC فوق‌العاده بزرگ با مساحت ۵,۰۲۹ میلی‌متر مریع مجهز شده که علیرغم ظرفیت خنک‌کنندگی زیاد، ضخامت بسیار کمی (۰.۳ میلی‌متر) دارد. این تلفن هوشمند جدید آنر در پنج نسخه با پیکربندی های متفاوت عرضه خواهد شد. گران‌قیمت‌ترین نسخه این دستگاه با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل تهیه است. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 به‌دست کاربران می‌رسد.

گوشی Honor 200 از دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند است

آنر ۲۰۰ دارای ویژگی های نرم‌افزاری جذابی مانند صفحه قفل جادویی و dynamic capsule (قابلیتی مشابه جزیره پویا آیفون) است. در قاب پشتی این تلفن هوشمند شاهد قرارگیری سه لنز دوربین هستیم. دوربین اصلی به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.95 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است. دوربین تله‌فوتو از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و OIS بهره می‌برد. دوربین سوم از نوع ماکرو بوده و وضوح ۱۲ مگاپیکسلی به‌همراه دیافراگم f/2.2 دارد.

Honor 200

دوربین اصلی این دستگاه توانایی فیلمبرداری 4K و زوم دیجیتال تا ۵۰ برابر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوربین همچنین دارای حالت های عکاسی متعددی از جمله نایت مود، پرتره و عکاسی با هوش مصنوعی است. دوربین سلفی Honor 200 به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده گشودگی دیافراگم f/2.1 دارد. دوربین سلفی این دستگاه توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 4K را داشته و از حالت های عکاسی مختلفی مانند نایت مود و پرتره پشتیبانی می‌کند.

گوشی Honor 200 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند

آنر ۲۰۰ از باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. ادعا می‌شود که باتری این گوشی تنها در مدت ۱۵ دقیقه تا ۵۷ درصد شارژ خواهد شد. این تلفن هوشمند دارای حالت شارژ مجهز به هوش مصنوعی بوده که به طور هوشمند عادات شارژ کاربران را شناسایی کرده و استراتژی های محافظت از شارژ را بر اساس عوامل مختلف تنظیم کند.

Honor 200

از دیگر ویژگی های Honor 200 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، بلوتوث ۵.۳، مادون قرمز و NFC اشاره کرد. این تلفن هوشمند به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش و اسپیکر های استریو با جلوه های صوتی Histen 7.1 مجهز است. مطابق با گزارش منبع، Honor 200 دارای ابعاد ۷۴.۶ در ۷.۷ در ۱۶۱.۵ میلی‌متر بوده و وزن ۱۸۷ گرمی دارد.

قیمت و تاریخ عرضه Honor 200

آنر ۲۰۰ در رنگ های سفید مهتابی، صورتی مرجانی، مشکی مخملی و آبی دریایی عرضه می‌شود. قیمت پیکربندی های مختلف این تلفن هوشمند، به شرح زیر است:

۱- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۳۷۲ دلار

۲- نسخه های ۱۲+۵۱۲ گیگابایتی و ۱۶+۲۵۶ گیگابایتی: معادل ۴۱۴ دلار

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: معادل ۴۴۲ دلار

آنر 100 به‌عنوان اولین گوشی هوشمند با تراشه Snapdragon 7 Gen 3 رسما معرفی شد

پیش فروش Honor 200 از ۲۷ می (امروز) آغاز شده و فروش رسمی این تلفن هوشمند نیز از تاریخ ۳۱ می (۱۱ خرداد) شروع خواهد شد.

نظر شما درباره Honor 200 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی