حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویندوز و آفیس اورجینال را‌ با بهترین قیمت بخرید + کد تخفیف

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

نصب و استفاده از ویندوز و آفیس اورجینال می‌تواند علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت عملکرد کامپیوتر منجر به تضمین امنیت سیستم و اطلاعات شما شود. اگر مایل هستید که از این مزیت بهره‌مند شوید و نسخه اصلی و اورجینال ویندوز و آفیس را مورد استفاده قرار دهید، آی آر مایکروسافت استور امکان خرید ویندوز و آفیس اورجینال را با بهترین قیمت برایتان میسر می‌کند. ضمن اینکه با کد تخفیف اختصاصی که برای کاربرانی ترنجی در نظر گرفته شده می‌توانید از تخفیف ویژه برای خرید از آی آر مایکروسافت استور بهره‌مند شوید.

مزیت های ویندوز و آفیس اورجینال

اولین سوالی که هر کاربر ایرانی در ذهنش ایجاد می‌شود این است که چرا با وجود کرک و ابزارهای فعالساز رایگانی که وجود دارند باید هزینه صرف خرید لایسنس و فعالسازی قانونی ویندوز کرد؟ به بیان دیگر چرا وقتی می‌توانیم از ویندوز و آفیس کرک به صورت رایگان استفاده کنیم باید به دنبال صرف هزینه و خرید ویندوز و آفیس اورجینال باشیم؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید مزیت های نسخه اورجینال ویندوز و آفیس را بدانید که مهمترین آن ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • • آپدیت دائمی: وقتی ویندوز و آفیس را به صورت قانونی و اورجینال نصب کنید، تمام آپدیت هایشان را مستقیما از سرور مایکروسافت دریافت خواهید کرد و این موضوع سبب می‌شود که همیشه ویندوز و آفیس عملکرد بهینه، امن و پایداری روی کامپیوتر داشته باشند. بدین ترتیب با مشکل رایج کند شدن ویندوز که در نسخه های کرک دیده می‌شود مواجه نخواهید شد.
  • • تضمین امنیت: خیلی از آپدیت هایی که برای ویندوز و آفیس منتشر می‌شوند مربوط به امنیت می‌شوند و وقتی در نسخه کرک این آپدیت ها دریافت نشود، ریسک نفوذپذیری از طریق رخنه های امنیتی افزایش می‌یابد. بنابراین شما با نصب ویندوز و آفیس اورجینال امنیت سیستم را افزایش می‌دهید و حتی می‌توانید بدون آنتی ویروس و با خیال راحت از کامپیوترتان استفاده کنید.
  • • سرعت بالاتر: همانطور که گفتیم بخشی از آپدیت های ویندوز و آفیس با هدف عملکرد بهینه تر آن ها منتشر می‌شوند، پس وقتی ویندوز و آفیس اورجینال روی کامپیوتر نصب کنید سرعت عملکرد کامپیوتر افزایش می‌یابد و باگ های نسخه کرک ویندوز و آفیس را مشاهده نخواهید کرد.
  • • استفاده بدون محدودیت در خارج از کشور: اگر بنا به هر دلیل به خارج از کشور سفر کنید و مشخص شود که ویندوز یا آفیس کرک روی لپ تاپ شما نصب است، شما به عنوان مجرم و ناقض حق کپی و رایت شناسایی خواهید شد! پس با نصب ویندوز و آفیس اورجینال می‌توانید بدون محدودیت در خارج از کشور از لپ تاپ خویش استفاده کنید.
  • • تجربه گیمینگ بهتر: مقایسه عملکرد کامپیوترها در حین اجرای بازی های رایانه‌ای بر روی سیستم های با سخت افزار یکسان اما مجهز به ویندوز کرک و اورجینال نشان می‌دهد که نسخه اورجینال ویندوز پتانسیل بالاتری در اجرای بازی های کامپیوتر دارد و تجربه گیمینگ بهتری را ارائه می‌کند.

موارد فوق فقط بخشی از مزیت های ویندوز و آفیس اورجینال هستند. شما نصب و استفاده از نسخه اورجینال ویندوز و آفیس می‌توانید با مشکلاتی مثل کند شدن سیستم عامل، آپدیت نشدن و مشکلات امنیتی ناشی از آن، لپ های شدید حین اجرای بازی های رایانه‌ای و غیره خداحافظی کنید.

ویندوز و آفیس اورجینال آی آر مایکروسافت استور

ویندوز و آفیس اورجینال از آی آر مایکروسافت استور

اما چطور ویندوز و آفیس اورجینال مایکروسافت را با قیمت مناسب تهیه کنیم؟ طبیعی است که قیمت های مایکروسافت برای ویندوز و آفیس از دید ما ایرانی ها به صرفه نباشد! مثلا ویندوز 11 پرو که از سمت مایکروسافت با قیمتی معادل 200 دلار به فروش می‌رسد، برای ما ایرانی ها مقرون به صرفه نیست و اگر قرار بود هزینه این چنینی برای خرید ویندوز اورجینال صرف گردد، ترجیح خیلی از کاربران بر آن خواهد بود که همان ویندوز کرک را مورد استفاده قرار دهیم و این تصمیم منطقی هم به نظر می‌آید!

اما با سرویس آی آر مایکروسافت استور دیگر لازم نیست که هزینه های گزاف برای خرید لایسنس ویندوز و آفیس اورجینال پرداخت شود! شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه لایسنس ویندوز و آفیس را از آی آر مایکروسافت استور سفارش دهید و از تمام مزیت های ویندوز و آفیس اورجینال هم بهره‌مند شوید! مثلا می‌توانید لایسنس ویندوز 11 پرو را از آی آر مایکروسافت استور به قیمت 550.000 تومان سفارش دهید یا لایسنس آفیس 2021 پرو پلاس را با قیمت 995.000 تومان سفارش دهید و با صرف همین هزینه های ناچیز از تمام مزیت های ویندوز و آفیس اورجینال بهره‌مند شوید.

ضمن اینکه با استفاده از کد تخفیف toranji5gift می‌توانید از 5 درصد تخفیف اضافه و اختصاصی هم برای سفارش محصولات مد نظرتان از آی آر مایکروسافت استور بهره‌مند شوید. بنابراین با قیمت هایی که آی آر مایکروسافت استور برای لایسنس آفیس و ویندوز در نظر گرفته واقعا می‌توان مدعی شد که نصب و استفاده از نسخه اورجینال این محصولات با توجه به مزیت هایی که دارند و قیمت مقرون به صرفه‌ای که برایشان در نظر گرفته شده منطقی و قابل قبول خواهد بود. اما چطور باید ویندوز و آفیس اورجینال را روی کامپیوتر نصب کنیم؟

ویندوز و آفیس اورجینال آی آر مایکروسافت استور

نحوه نصب آفیس و ویندوز اورجینال

اگر می‌خواهید ویندوز و آفیس اورجینال را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خودتان نصب کنید ما با نحوه انجام این کار آشنایی ندارید، این بخش مقاله کمک مهمی به شما می‌کند. امکان سفارش و خرید ویندوز و آفیس اورجینال از آی آر مایکروسافت استور به دو شیوه اصلی میسر شده است. در روش اول می‌توانید این محصولات را صرفا در قالب “لایسنس دیجیتال” سفارش دهید. در این حالت صرفا کد 25 رقمی لایسنس به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

روش خرید “لایسنس دیجیتال” برای کسانی مناسب است که با نحوه دانلود ویندوز از سایت مایکروسافت و ریختن آن روی فلش یا دی وی دی آشنایی دارند و می‌توانند ویندوز اصلی را از مایکروسافت دانلود و روی کامپیوتر نصب کنند. اگر از این دسته افراد هستید می‌توانید صرفا “لایسنس دیجیتال” ویندوز را سفارش دهید و بعد از نصب ویندوز با استفاده از لایسنس آن را به طور قانونی روی کامپیوتر فعال کنید. با ارسال پیام برای تیم پشتیبانی آی آر مایکروسافت استور می‌توانید لینک دانلود ISO ویندوز اورجینال یا راهنمای دانلود مستقیم آن از سایت مایکروسافت را هم دریافت نمایید.

ضمنا اگر آفیس را به صورت “لایسنس دیجیتال” سفارش دهید، لینک دانلود مستقیم از سرور مایکروسافت به همراه مراحل فعالسازی و لایسنس به ایمیلتان ارسال می‌شود و می‌توانید دانلود و نصب آفیس را از روی لینک انجام دهید و فعالسازی را هم با لایسنس تکمیل نمایید. اما اگر بنا به هر دلیل تمایل ندارید که درگیر مراحل دانلود ویندوز و آفیس شوید هم جای نگرانی نیست چون آی آر مایکروسافت استور امکان خرید ویندوز و آفیس اورجینال به صورت پک فیزیکی را هم میسر کرده است.

بدین منظور در صفحه محصول می‌توانید گزینه های “پک دی وی دی همراه لایسنس” یا “پک فلش مموری همراه لایسنس” را انتخاب کنید و محصول مد نظرتان را در قالب یک پک فیزیکی سفارش دهید تا بتوانید ویندوز یا آفیس را از روی فلش مموری یا دی وی دی داخل پک نصب کرده و با لایسنس درون پک هم فعالسازی را تکمیل نمایید. پس با سفارش پک های فیزیکی عملا نصب آفیس و ویندوز اورجینال بسیار ساده شده است. قیمت هایی هم که برای پک های فیزیکی آی آر مایکروسافت استور در نظر گرفته شده‌اند واقعا مقرون به صرفه و عالی هستند.

ویندوز و آفیس اورجینال آی آر مایکروسافت استورنصب و استفاده از ویندوز و آفیس اورجینال می‌تواند علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت عملکرد کامپیوتر منجر به تضمین امنیت سیستم و اطلاعات شما شود. اگر مایل هستید که از این مزیت بهره‌مند شوید و نسخه اصلی و اورجینال ویندوز و آفیس را مورد استفاده قرار دهید، آی آر مایکروسافت استور امکان خرید ویندوز و آفیس اورجینال را با بهترین قیمت برایتان میسر می‌کند. ضمن اینکه با کد تخفیف اختصاصی که برای کاربرانی ترنجی در نظر گرفته شده می‌توانید از تخفیف ویژه برای خرید از آی آر مایکروسافت استور بهره‌مند شوید.

اصالت و گارانتی لایسنس ها

تمام لایسنس هایی که در آی آر مایکروسافت استور عرضه شده‌اند از نظر اورجینال بودن و اصالت و اعتبار از سمت خود این شرکت به صورت مادام‌العمر تضمین می‌شوند. یعنی با خرید ویندوز و آفیس اورجینال از آی آر مایکروسافت استور از گارانتی اصالت و اورجینال بودن لایسنسی که برایتان ارسال شده بهره‌مند می‌شوید. شما حتی می‌توانید بدون مشکل قانونی و محدودیت لایسنس های ارزان قیمتی که توسط آی آر مایکروسافت استور به فروش می‌رسند را در خارج از کشور مورد استفاده قرار دهید.

نکته جالب تری اینکه امکان استعلام اصالت لایسنس های ویندوز و آفیس آی آر مایکروسافت استور از خود مایکروسافت هم وجود دارد. یعنی شما می‌توانید بعد از فعالسازی ویندوز یا آفیس با لایسنسی که از آی آر مایکروسافت استور تهیه کرده‌‎اید از پشتیبانی شرکت مایکروسافت بخواهید تا به صورت ریموت به سیستم شما متصل شوند و فعال بودن قانونی ویندوز یا آفیس را سیستم را تایید کنند یا حتی لپ تاپ خودتان را به مایکروسافت استور خارج از کشور ببرید و تاییدیه مذکور را به صورت حضوری دریافت کنید.

بنابراین با قیمت های عالی که آی آر مایکروسافت استور برای آفیس و ویندوز اورجینال در نظر گرفته و همچنین با توجه به مزیت هایی که نصب و استفاده از نسخه اورجینال این محصولات به همراه دارد، کاملا منطقی است که تهیه کردن نسخه اورجینال این محصولات و استفاده از آن ها به مراتب اقدام بهتری در مقایسه با نصب و استفاده از نسخه کرک ویندوز و آفیس خواهد بود. اگر به امنیت کامپیوتر و سرعت عمل، بازده و عملکرد بهینه آن اهمیت می‌دهید حتما از ویندوز و آفیس اورجینال استفاده کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات