حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراکز معتبر چاپ ساک دستی در تهران + نکات مهم انتخاب شاپینگ بگ

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

طراحی و چاپ ساک دستی توسط بسیاری از کسب و کارهای مختلف با دو هدف ارائه بسته بندی جذاب و تبلیغات هدفمند انجام می گیرد. یک ساک دستی مناسب و استاندارد باید بتواند هر دو هدف را نیز به خوبی پوشش دهد. شاپینگ بگ ها یا ساک های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند که می توان طرح های مختلف چاپی را روی آنها اجرا کرد. در ادامه به بررسی بیشتر چاپ روی ساک های دستی و مزیت های آن خواهیم پرداخت.

3 مرکز معتبر چاپ ساک دستی در تهران

چاپ ساک دستی تبلیغاتی با قیمت عمده یکی از خدمات شرکت های چاپ و بسته بندی است. در استان تهران و به خصوص در محدوده ظهیرالسلام مراکز متعددی برای خدمات چاپ روی شاپینگ بگ و سایر خدمات چاپ و بسته بندی مانند چاپ لیبل، چاپ جعبه و… فعالیت میکنند. از جمله مراکز معتبر برای سفارش چاپ ساک دستی کاغذی لمون پک و چاپ متین را میتوان نام برد. اطلاعات تماس 3 مرکز اصلی برای خدمات چاپ ساک دستی که دارای سابقه و مجوز های لازم هستند عبارتند از:

1- لمون پک:

آدرس: تهران، بزرگراه فتح، زیر پل شیرپاستوریزه،ابتدای 45متری زرند،نبش کوچه تلفنخانه،پلاک 166

شماره تماس: 02186070342

2- چاپ کهن:

آدرس: تهران خیابان مطهری ، نرسیده به چهار راه سهروردی کوچه سنندج پلاک 6

شماره تماس: 02154889000

3- چاپ متین:

 آدرس: تهران، بهارستان، خیابان ظهیر السلام، خیابان درویش غربی، پلاک ۱۸ واحد۱
شماره تماس : 02177624202

انواع ساک دستی بر اساس جنس

انواع ساک دستی بر اساس جنس

امکان چاپ روی ساک دستی در طرح و نمونه های مختلفی وجود دارد که در ساخت هر کدام از آنها نیز مواد اولیه مختلفی استفاده می‌شود. هر کدام از ساک های دستی چاپی از لحاظ نوع جنس، دارای کاربردهای مخصوص به خود هستند. انواع ساک دستی از لحاظ نوع جنس در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

  • • ساک های دستی مقوایی
  • • ساک دستی پارچه ای
  • • ساک دستی برزنتی
  • • انواع ساک دستی کتان
  • • ساک دستی کاغذی
  • • ساک دستی گلاسه
  • • ساک های نایلونی

مزایای چاپ اختصاصی روی ساک دستی

قبل از اطلاع از مزایای چاپ ساک دستی، باید با ماهیت این محصول آشنایی داشت. ابتدایی ترین کاربرد و مزیت استفاده از انواع ساک دستی، بسته بندی و قرار دادن کالا داخل آن می باشد. هدف بعدی و شاید مهمتر ساک های دستی طراحی شده، تبلیغات و برندینگ است. ساک‌های دستی چاپی با نام های دیگری مثل شاپینگ بگ، ساک های خرید و بگ شاپ نیز شناخته می شوند که دارای مزایای زیر می باشند.

  • • دارای ظاهری زیبا و جذاب
  • • دارای ماندگاری و مقاومت بالا
  • • رنج قیمت مناسب
  • • دارای تنوع رنگ و جنس
  • • قابلیت استفاده برای دفعات بالا

سفارش محصولات حوزه چاپ و بسته بندی مانند انواع کارتن و جعبه، کارتن لمینتی و انواع برچسب و لیبل هر یک دارای نکات زیادی است باید آنها را بدانید. مثلاً در کنار سفارش ساک دستی میتوانید با چاپ روبان یک بسته بندی خاص تر با اثر بخشی بیشتر داشته باشید. در ادامه نکات مهم انتخاب ساک های تبلیغاتی را برای شما بیان میکنیم.

مزایای چاپ اختصاصی روی ساک دستی

نکات مهم برای انتخاب ساک دستی مناسب

طراحی ساک دستی به عنوان یکی از عوامل مهم در بازاریابی باید با دقت بالا و کاملا حرفه ای انجام گیرد. ساک های دستی به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای بسته بندی کالاها به شمار می آیند که قابلیت اجرا در انواع مختلف را دارند. متناسب با نوع و جنس این ساک ها نیز می توان از طراحی های مختلفی استفاده کرد. در ادامه به مهمترین موارد در چاپ انواع این ساک ها اشاره خواهیم کرد.

1-ابعاد ساک دستی

یکی از اصلی ترین موارد در طراحی و چاپ ساک دستی، ابعاد و اندازه آن است. ساک های دستی که با هدف تبلیغات انتخاب می شوند باید دارای ابعاد و اندازه هایی استاندارد و متناسب با نوع کالا باشند. همیشه یک ساک دستی خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نمی‌تواند نظر مشتری را جلب کند بلکه باید متناسب با ابعاد و نوع محصول انتخاب شود.

1-جنس ساک دستی

جنس ساک ها نیز مهم است و پیشنهاد می شود از موادی که مقاومت و دوام بالایی دارند، استفاده کرد. اگرچه استفاده از مواد باکیفیت می تواند هزینه تولید و طراحی ساک های دستی را افزایش دهد ولی ماندگاری آن را بالا برده که روی برندینگ نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

2-رنگ و طرح

رنگ و طرح در چاپ ساک دستی روی جلب توجه کاربران بسیار تاثیر گذار بوده و باید به درستی انتخاب شود. اکثر کسب و کارها در طراحی ساک های دستی از رنگ و طرح استفاده شده در لوگو و پالت رنگی سازمانی خود استفاده می کنند. معمولاً شرکت ها و سازمان های معتبر در طراحی لوگو خود از یک رنگ مخصوص به عنوان رنگ سازمانی استفاده می کنند. استفاده از طرح های گرافیکی هوشمندانه در کنار رنگ مناسب، می تواند تاثیر قابل توجهی روی مخاطب داشته باشد.

3-حاشیه امن در طراحی ساک دستی

یکی از بخش های مهم در طراحی ساک دستی، میزان حاشیه امن آن است. با توجه به ابعاد و نوع طراحی، اندازه های متنوعی برای حاشیه امن ساک ها در نظر گرفته می شود. حاشیه های امن همان لبه های کناری هستند که برای برش و تا خوردن در نظر گرفته می شوند. باید هنگام طراحی به این حاشیه ها توجه داشت تا در صورت تا خوردن ساک، طرح چاپ شده از بین نرود.

3-کیفیت چاپ

بعد از انتخاب جنس، رنگ، ابعاد و طرح ساک دستی، سطح کیفیت چاپ نیز از دیگر موارد مهمی است که روی زیبایی ساک تاثیر دارد. برای انجام چاپ روی ساک های دستی باید از دستگاه های چاپگر و مواد مرغوب استفاده کرد. روش های چاپ با توجه به نوع رنگ بندی و طرحی که انتخاب می شود، متغیر است. چاپ باکیفیت و مرغوب روی ساک های دستی باعث می شود تا پیام کاربر به درستی به مخاطب منتقل شود و مخاطبان دچار چالش نشوند.

اجرای درست رنگ و اندازه فونت نوشته ها در چاپ های باکیفیت باعث می شود تا نتیجه کار واضح باشد. اجرای چاپ روی هر کدام ساک دستی کاغذی با ساک دستی پارچه ای و پلاستیکی متفاوت است و نیازمند استفاده از ابزارها و روش های گوناگون نیز است. از روش ها مرسوم چاپ روی ساک دستی میتوان به چاپ افست، چاپ سیلک و چاپ دیجیتال که عنوان چاپ فوری همه شناخته میشود اشاره کرد.

هزینه چاپ ساک دستی

هزینه چاپ ساک دستی

میزان هزینه چاپ ساک دستی با توجه به انتخاب و نیاز کاربران و امکان استفاده از مواد اولیه گوناگون، متغیر است. کسانی که به دنبال افزایش میزان فروش خود و ماندگاری در ذهن مشتریان خود هستند، هزینه چاپ برای آنها اهمیت نداشته و کیفیت در اولویت قرار دارد. نوع ساک دستی و طراحی که روی آن انجام می گیرد باید متناسب با رنج قیمت کالای عرضه شده باشد.

کسب و کارهایی که کالاهای لوکس و گران قیمت عرضه می کنند بهتر است از ساک های مقاوم با طراحی های خاص مانند روکش طلاکوب استفاده کنند. مراکز عرضه کننده کالاهای ارزان یا معمولی نیز می توانند ساک هایی متناسب با نیاز و شرایط خود در نظر بگیرند. در حالت کلی، ماندگاری ساک و چاپ طرحی متناسب با نام و نشان برند، می تواند تاثیر مثبت و قابل توجهی روی شناخت بیشتر کسب و کارها داشته باشد.

معیار انتخاب ساک دستی تبلیغاتی خوب

انتخاب نوع جنس، ابعاد، رنگ، طرح و چاپ ساک دستی یک امر کاملا سلیقه ای بوده که می تواند متناسب با نیاز مخاطب، تغییر کند. اگرچه امکان تغییر هر کدام از این ویژگی ها وجود دارد ولی باید انتخاب این موارد به درستی و متناسب با اصول صورت گیرد. در صورت عدم هماهنگی بین هر کدام از ویژگی های ساک دستی، امکان غیر قابل استفاده بودن آنها نیز وجود دارد. نوع چاپ و طراحی نیز به عنوان اصلی ترین ویژگی این ساک ها به شمار می آید که نقش اصلی در شناخته شدن برندها و کسب و کارها را دارد.

ساک دستی را از کجا بخریم؟

بعد از آشنایی با انواع ساک دستی و نکات مهم برای انتخاب شاپینگ بگ مناسب، به ثبت سفارش و خرید آن میپردازیم. برای سفارش چاپ ساک دستی میتوانید به شرکت ها چاپ و بسته بندی معتبر مانند لمون پک، آریانا سلولز و فاطر پک مراجعه کنید. شرکت هایی مانند چاپ متین و ایران کهن هم که در زمینه چاپ دیجیتال فعالیت میکنند جز گزینه های خوب برای مشتریان تهرانی به حساب می آیند. در نهایت برای انجام تمام خدمات چاپ و بسته بندی مانند چاپ جعبه، چاپ لیبل، کاتالوگ، سربرگ و حتی چاپ ساک دستی بهتر است مستقیماً از چاپخانه های معتبر استعلام قیمت کنید و سپس برای ثبت سفارش اقدام کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات