حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گوشی های بیشتری را به چین برون‌سپاری می‌کند

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ حداقل از سال ۲۰۱۹ طراحی و تولید برخی از گوشی های هوشمند ارزان‌قیمت‌ خود را برون‌سپاری کرده است. هم‌اکنون، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در این زمینه پیشرفت کرده و تولید تلفن های هوشمند بیشتری را به کشور چین، برون‌سپاری کند.

حدود ۲۵ درصد از هدف تولید گوشی های ۲۰۲۴ سامسونگ برون‌سپاری می‌شود

گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ تولید گوشی های هوشمند توسط ODM های چینی یا سازندگان مشترک (JDM) را از ۴۴ میلیون دستگاه در سال گذشته به ۶۷ میلیون دستگاه در سال جاری میلادی افزایش خواهد داد. این بدان معناست که گوشی های هوشمند برون سپاری شده ۲۵ درصد از هدف تولید ۲۷۰ میلیون دستگاهی سامسونگ در سال ۲۰۲۴ را تشکیل خواهند داد. همچنین گزارش شده است که تولید ۲۸ میلیون واحد دستگاه، به کارخانه های موجود در ویتنام واگذار می‌شود.

سامسونگ برای اولین بار تولید برخی از گوشی های هوشمند خود را در سال ۲۰۱۹ برون‌سپاری کرد. بنابر گزارش ها، سامسونگ در تلاش برای کاهش هزینه ها و کاهش قیمت تلفن های هوشمند خود است. البته سامسونگ معمولاً تولید گوشی های ارزان‌قیمت خود را برون‌سپاری می‌کند.

آیا برون‌سپاری باعث کاهش کیفیت تلفن های هوشمند اقتصادی سامسونگ شده است؟

برون‌سپاری لزوماً چیز بدی نیست. زیرا سامسونگ می‌تواند با کمک این استراتژی، تلفن های هوشمند مقرون‌به‌صرفه خود را با قیمت رقابتی‌تر عرضه کند. اما نکته مهمی وجود دارد. ممکن است که این تلفن های هوشمند اقتصادی برون‌سپاری شده، با کیفیت پایین‌تری عرضه شوند. زیرا ODM ها می‌توانند «از نظر تئوری» برای کسب سود، از کیفیت دستگاه بکاهند.

با توجه به قیمتی که Galaxy A03s دارد، ظاهراً یک تلفن هوشمند برون‌سپاری شده است. مطابق با گزارش منبع، این گوشی بهبود هایی نسبت به نسل قبل داشته و شارژدهی قابل قبولی هم دارد. اما می‌توان از کیفیت ساخت پایین و عملکرد لگی و ضعیف این دستگاه انتقاد کرد. در هر صورت، سامسونگ تنها سازنده اندروید در «لیست ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳» بوده است. این موضوع نشان می‌دهد که استراتژی برون‌سپاری، گوشی های هوشمند ارزان‌قیمتی که مردم می‌خواهند را، در اختیار آنان قرار خواهد داد.

سامسونگ Galaxy A03s با باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و Helio P35 رونمایی شد

نظر شما درباره کیفیت گوشی های اقتصادی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی