حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی A3x شیائومی با تراشه Unisoc و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

شیائومی از گوشی هوشمند اقتصادی ردمی A3x برای عرضه در بازار جهانی رونمایی کرد. این دستگاه دارای طراحی مشابه Redmi A3 بوده، اما به‌جای مدیاتک Helio G36 از تراشه Unisoc T603 برخوردار است. با ترنجی همراه باشید ببینیم این تلفن هوشمند جدید مقرون‌به‌صرفه شیائومی چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد.

ردمی A3x از باتری پرظرفیتی برخوردار بوده و از شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند

شیائومی Redmi A3x از قاب پشتی شیشه‌ای برخوردار است. می‌توان یک ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای شکل را در قاب پشتی این دستگاه مشاهده کرد. در رنگ های مشکی و سبز، شاهد یک حلقه طلایی در اطراف جزیره دوربین هستیم. در رنگ سفید اما حلقه اطراف جزیره دوربین، نقره‌ای رنگ است.

رنگ مشکی Redmi A3x

رنگ سبز Redmi A3x

ردمی A3x از یک صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی برخوردار است. این نمایشگر به فناوری DC Dimming مجهز شده که فشار کمتری را به چشم کاربر وارد می‌کند. هم قاب پشتی و هم نمایشگر Redmi A3x توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شوند. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، تراشه Unisoc T603 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی اقتصادی جدید ردمی را بر عهده دارد. این دستگاه با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به‌دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند.

رنگ سفید Redmi A3x

مطابق با گزارش منبع، در قاب پشتی ردمی A3x شاهد قرارگیری دو لنز دوربین هستیم. برای دوربین این دستگاه از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین سلفی نیز وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به‌دست کاربران خواهد رسید. Redmi A3x از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. سنسور اثرانگشت این دستگاه بر روی دکمه پاور قرار دارد. خوشبختانه در این گوشی شاهد وجود جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هستیم.

قیمت Redmi A3x: فقط ۶۸ دلار

ردمی A3x با ۳ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، با پرداخت مبلغ معادل ۶۸ دلار قابل تهیه است. هم‌اکنون این گوشی هوشمند در کشور پاکستان رونمایی شده و انتظار می‌رود که به‌زودی در کشور های هند و امارات نیز معرفی شود.

گوشی ارزان شیائومی Redmi A3 رسما معرفی شد: ۹۰ دلار، ۹۰ هرتز

نظر شما درباره گوشی های اقتصادی جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی