حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر قاب محافظ گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ طراحی این دو گوشی را نشان می‌دهند

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

همان‌طور که برای شما در ترنجی نوشتیم، گفته می‌شود که سامسونگ در گوشی های تاشو جدید خود، تنها از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کرده و به‌سراغ چیپست های اگزینوس نمی‌رود. هم‌اکنون، تصاویر قاب های محافظ گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ به‌بیرون درز کرده است، که در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ با طراحی مشابه نسل قبل از راه می‌رسند

گلکسی Z Flip 5، طراحی جدیدی را به گوشی های تاشو عمودی سامسونگ آورد و قطعاً تغییرات طراحی این دستگاه نسبت به نسل قبل، بیشتر از گلکسی Z Fold 5 بود. بر اساس شایعات منتشر شده، هنوز دو ماه تا رونمایی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ فاصله داریم؛ اما تصاویر قاب محافظ این دو تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ به‌بیرون درز کرده است.

قاب محافظ Galaxy Z Fold 6

تصویر قاب محافظ گلکسی زد فولد ۶

همان‌طور که Roland Quandt اشاره می‌کند، این قاب های محافظ توسط یک سازنده معمولی شخص ثالث تولید شده و این تصاویر بر اساس رندر های رسمی ایجاد نشده‌اند. پس، احتمالا نمی‌توان جزئیات کوچک را بر روی این قاب های محافظ، مشاهده کرد و در تصاویر هم زیر درج نشده‌اند. در هر صورت اما به‌نظر می‌رسد که طراحی گلکسی زد فلیپ ۶، بسیار شبیه به نسل قبل خواهد بود. گلکسی زد فولد ۶ نیز در بخش طراحی، تغییرات خاصی نسبت به نسل قبل نخواهد داشت. البته انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ دارای صفحه نمایش کمی عریض‌تر از نسل قبل باشد.

قاب محافظ Galaxy Z Flip 6

قاب محافظ گلکسی زد فلیپ ۶

همان‌طور که اشاره شده است، گزارش های جدید نشان می‌دهند که سامسونگ از استراتژی خود برای استفاده از دو تراشه متفاوت، استفاده نخواهد کرد. انتظار می‌رود که گوشی های تاشو نسل ششم این غول فناوری کره‌ای تنها با یک چیپست، به‌دست کاربران برسند. The Elec گزارش می‌دهد که Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 در تمامی مناطق (حتی در کشور هایی که گلکسی اس ۲۴ با اگزینوس ۲۴۰۰ به‌دست کاربران رسید) با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهد شد.

گلکسی Z Fold 6 سامسونگ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۱۲ گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شد

نظر شما درباره این دو تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ چیپست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی