حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y200 GT و Y200t با تراشه های اسنپدراگون معرفی شدند

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

گوشی های ویوو Y200 GT و Y200t در کشور چین معرفی شدند. Vivo Y200t از یک صفحه نمایش LCD و تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ برخوردار است؛ اما Y200 GT از نمایشگر AMOLED و تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون ۷ نسل ۳ بهره می‌برد. هر دو دستگاه دارای دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت هستند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ویوو Y200t از صفحه نمایش IPS LCD و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

ویوو Y200t دارای ابعاد ۱۶۵.۷ در ۷۶ در ۷.۹۹ میلی‌متر بوده و وزن ۱۹۹ گرمی دارد. این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی IPS LCD با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز است. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. برای دوربین اصلی، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دوربین تشخیص عمق نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این گوشی از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

Vivo Y200t

تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Vivo Y200t را بر عهده دارد. این دستگاه حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. سنسور اثرانگشت، بر روی دکمه پاور قرار گرفته است.

نگاهی به مشخصات ویوو Y200 GT

به‌سراغ ویوو Y200 GT می‌رویم. این گوشی دارای ابعاد ۱۶۳.۷۲ در ۷۵.۸۸ در ۷.۹۸ میلی‌متر بوده و وزن ۱۹۴ گرمی دارد. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی برخوردار است. Vivo Y200 GT از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بهره‌مند است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است.

مشخصات Vivo Y200 GT

ویوو Y200 GT از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ بهره می‌برد. این گوشی حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 به‌دست کاربران خواهد رسید. Y200 GT از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

Vivo Y200 GT

مطابق با گزارش Gizmochina، ویوو Y200 GT و Y200t به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری OriginOS 4 عرضه می‌شوند. این دو تلفن هوشمند با ویژگی هایی مانند پشتیبانی از دو سیم‌کارت، Wi-Fi، بلوتوث ۵.۲ (Y200t) / بلوتوث ۵.۴ (Y200 GT) و USB Type-C به‌دست کاربران می‌رسند. Y200t دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بوده اما Y200 GT فاقد آن است.

قیمت Vivo Y200t و Y200 GT

ویوو Y200t و Y200 GT در چهار پیکربندی مختلف عرضه خواهند شد. نسخه های ۸+۱۲۸ گیگابایت، ۸+۲۵۶ گیگابایت، ۱۲+۲۵۶ گیگابایت و ۱۲+۵۱۲ گیگابایتی Y200t به‌ترتیب با قیمت های معادل ۱۷۰ دلار، ۱۸۵ دلار، ۲۱۰ دلار و ۲۴۰ دلار به‌دست کاربران خواهد رسید. در سوی دیگر، همین پیکربندی ها برای Y200 GT با قیمت های معادل ۲۲۵ دلار، ۲۵۰ دلار، ۲۸۰ دلار و ۳۲۵ دلار عرضه خواهد شد.

نگاهی به گوشی های سری Vivo Y200

گوشی Vivo Y200

سری Vivo Y200 شامل دو گوشی دیگر نیز (Y200i و Y200) می‌شود. Y200i که در ماه آوریل و در کشور چین معرفی شد، از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ بهره می‌برد. در سوی دیگر ویوو Y200 قرار دارد که دارای مشخصاتی مشابه Y200t است اما طراحی قاب پشتی متفاوتی دارد و در رنگ های سیاه، سفید و نارنجی عرضه می‌شود. Vivo Y200 با قیمت نسبتاً گرانی به‌دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند با قیمت های معادل ۲۲۵ دلار، ۲۵۰ دلار، ۲۸۰ دلار و ۳۲۵ دلار عرضه خواهد شد.

ویوو Y200i با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند اقتصادی جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی