حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست بنچمارک اگزینوس ۱۳۸۰ روی گلکسی A35 سامسونگ – رقیب Snapdragon 7s Gen 2

سامسونگ گلکسی A35 را با چند ارتقا ویژه به بازار عرضه کرد. ابتدا ناچ قطره‌طور واقعا قدیمی را از نمایشگر آن حذف کرد، سپس قاب پشتی را از پلاستیک به شیشه ارتقا داد و در نهایت تراشه Galaxy A54 را برای این محصول استفاده کرد. به این ترتیب باید گفت که تجهیز Galaxy A35 به تراشه Exynos 1380 یک ارتقا عملکرد مناسب است. امشب می‌خواهیم با هم و در ترنجی به تماشای ویدئو تست بنچمارک اگزینوس ۱۳۸۰ روی گلکسی A35 سامسونگ بنشینیم و ببینیم چه خروجی دارد.

ویدئو تست بنچمارک اگزینوس ۱۳۸۰ سامسونگ

اگزینوس ۱۳۸۰ سامسونگ

اگزینوس ۱۳۸۰ سامسونگ

تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۳ رونمایی شد. این یعنی خیلی از معرفی آن نگذشته است. اولین حضور آن نیز روی Galaxy A54 ثبت شد. این تراشه از فرآیند ساخت ۵ نانومتری بهره می‌برد و اتصال 5G را در کنار وای‌فای نسل ۶ به شما خواهد داد.

با این حال باید گفت که این تراشه از هسته‌های خیلی به‌روزی بهره نمی‌برد. در بخش CPU شما ۲ کلاستر ۴ هسته‌ای دارید که از هسته‌های Cortex-A55 و Cortex-A78 بهره می‌برند. البته نباید از یاد برد که تراشه‌ای مانند Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام نیز دقیقا از همین هسته‌ها بهره می‌برد. پیش‌تر بنچمارک‌های تراشه اسنپدراگون 7s Gen 2 کوالکام را در ترنجی با هم دیده بودیم.

در بخش گرافیکی نیز تراشه گرافیکی ساخت ARM مدل Mali-G68 مدل ۵ هسته‌ای استفاده شده است. این پردازنده گرافیکی وظیفه مدیریت نمایشگر +FHD گلکسی A35 را دارد که روی رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز تنظیم شده بود.

در نهایت باید بدانید که گلکسی A35 حاضر در این ویدئو مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده است. همچنین سیستم عامل پیش‌فرض آن اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ است.

بسیار خوب، بیاید به تماشای ویدئو بنچمارک‌های اگزینوس ۱۳۸۰ روی گلکسی A35 بنشینیم:

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽


🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

همانطور که دیدید، تقریبا می‌توان گفت که عملکرد Exynos 1380 مشابه Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام است و حتی در برخی تست‌ها جلوتر از آن قرار دارد. این تراشه کوالکام در محصولی مانند پوکو X6 حاضر است. همچنین نباید از یاد برد که بهینه‌سازی بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها برای تراشه کوالکام کمی بهتر است.

ویدئو بنچمارک‌های تراشه Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام روی پوکو X6 شیائومی

آیا واقعا پوکو ایکس ۶ پرو شیائومی قاتل پرچمدار است؟ ویدئو مقایسه بنچمارک با گلکسی اس ۲۳ اولترا

نظر شما درباره تراشه انتخاب شده برای Galaxy A35 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)