حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

والپیپر و رنگ‌بندی سری پیکسل ۹ گوگل فاش شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گوشی های هوشمند گوگل همیشه تصاویر پس‌زمینه زیبایی دارند. در چند نسل اول، شاهد تصاویر پس‌زمینه زنده‌ای بودیم که با همکاری استودیو‌ هایی مانند B-Reel و ustwo طراحی شده بودند. این تصاویر ما را شگفت‌زده کرده‌اند. هم‌اکنون، والپیپر ها و رنگ‌بندی سری پیکسل ۹ به‌بیرون درز کرده است. می‌توانید همین حالا این والپیپر ها را از ترنجی دانلود کنید.

سری پیکسل ۹ در رنگ های مختلفی عرضه خواهد شد

اخیراً، گوگل تصاویر پس زمینه مینیمالیستی عالی را منتشر کرده که با همکاری هنرمندان مختلفی مانند اندرو زاکرمن طراحی شده است. این هنرمند، خالق والپیپر های Pixel 8 و Pixel 8a است. در حال حاضر، شاهد والپیپر های سری پیکسل ۹ هستیم.

با توجه به آنکه تصاویر پس زمینه منتشر شده با رنگ‌ های این تلفن های هوشمند آینده گوگل مطابقت دارند، رنگ‌بندی سری Pixel 9 را نیز نشان می‌دهند. توجه کنید نام هایی که در ادامه می‌آیند، اسم رمز اولیه هستند و احتمالا گوگل در زمان رونمایی، از نام های متفاوتی استفاده می‌کند. همچنین ممکن است برخی از این رنگ‌ ها در زمان معرفی در دسترس نباشند. شاید برخی از آنها نیز هیچگاه در دسترس کاربران قرار نگیرند.

تصویر پس‌زمینه سری پیکسل ۹

تصویر پس‌زمینه سری پیکسل ۹

انتظار می‌رود که پیکسل ۹ در رنگ های Jade (مشکی)، Obsidian، Peony (صورتی کمرنگ) و Porcelain (کرم) عرضه شود. پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس ال در رنگ های Hazel (ترکیبی از خاکستری و سبز)، Obsidian، Porcelain (کرم) و Rose در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد نیز احتمالا در رنگ های Obsidian و Porcelain (که با نام Gold نیز شناخته می‌شود) عرضه خواهد شد.

مطابق با گزارش منبع، والپیپر های سری Pixel 9 با نام «نمایش چرخشی از گل های انتزاعی» توصیف می‌شود. برخلاف نسل‌های قبلی پیکسل، والپیپر های امسال به هنرمند خاصی نسبت داده نمی‌شوند، بنابراین به احتمال زیاد توسط خود گوگل ایجاد شده‌اند.

لینک دانلود والپیپر های سری Pixel 9

نحوه تنظیم والپیپر در گوشی های اندروید و iOS

اما چگونه والپیپر های سری پیکسل ۹ را بر روی به گوشی هوشمند خود بیاوریم؟ در ابتدا باید، از طریق لینک قرار گرفته در این گزارش، تصاویر پس‌زمینه را دانلود کنید. می‌توانید آنها را مستقیماً در گوشی خود دانلود کنید یا از دستگاه دیگری استفاده کنید و سپس والپیپر ها را به گوشی هوشمند مدنظر منتقل کنید.

می‌توانید از Google Drive برای انتقال فایل بین دو دستگاه استفاده کنید. همچنین می‌توان از کابل فیزیکی یا ایمیل هم استفاده کرد. هنگامی که تصاویر در دستگاه شما ذخیره شدند، مراحل زیر را دنبال کنید تا آنها را به عنوان «تصویر زمینه» تنظیم کنید. به‌خاطر داشته باشید که دستورالعمل ها ممکن است بسته به دستگاه و نسخه اندروید شما کمی متفاوت باشد.

در گوشی های اندرویدی

در ابتدا وارد تنظیمات شده، سپس به Wallpaper & style بروید. پس از تپ بر روی More wallpapers، به سراغ My photos بروید، بر روی Set Wallpaper ضربه زده و آن را به‌عنوان تصویر صفحه اصلی یا صفحه قفل تنظیم کنید.

در گوشی های آیفون

به تنظیمات و سپس به قسمت Wallpaper بروید. بر روی Add New Wallpaper ضربه زده و تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید. تصویر انتخاب شده را بر اساس علایق خود شخصی‌سازی کنید و سپس بر روی Add ضربه بزنید. در نهایت، Set as Wallpaper Pair را انتخاب کنید.

سری پیکسل 9 گوگل در تصاویر زنده به‌طور کامل فاش شد

نظر شما درباره والپیپر های سری Pixel 9 چیست؟ زیبا هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی