حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جمعیت ۳ نفره خانواده پیکسل ۹ گوگل دوباره تایید شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

کمتر از ۱ ماه پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم اسم گوشی تاشو بعدی گوگل به جای Pixel Fold 2 احتمالا Pixel 9 Pro Fold خواهد بود. در همان گزارش هم بازگشت پسوند XL در این خانواده را شنیده بودیم. امروز دوباره جمعیت ۳ نفره خانواده پیکسل ۹ گوگل دوباره تایید شده است. البته باید توجه داشته باشید که اینجا مدل فولد در نظر گرفته نشده و منظور گوشی‌های ساده سری Pixel 9 هستند.

خانواده پیکسل ۹ گوگل

آنطور که پیش از این انتظار داشتیم، گوشی‌های عادی (غیرتاشو) سری Pixel 9 گوگل باید با نام‌های زیر عرضه شوند:

  1. ۱- پیکسل ۹
  2. ۲- پیکسل ۹ پرو
  3. ۳- پیکسل ۹ ایکس ال

برند امریکایی سازنده قاب گوشی یعنی Thinborne، این روزها پرکار شده و پس از ارائه اطلاعاتی درباره طراحی گلکسی زد فولد ۶ حالا اطلاعاتی را درباره قاب‌های سری Pixel 9 ارائه یم‌کند.

این قاب‌ها برخی از جزئیات طراحی سری پیکسل 9 را نشان می دهد. این قاب‌ها فریم تخت و لبه‌های تیز را برای محصولات ۲۰۲۴ گوگل نشان می‌دهند که نسبت به طراحی دارای لبه‌های منحنی در پیکسل 8 متفاوت است.

گوگل در نسل جدید گوشی‌های خود همچنان جزیره دوربین افقی کشیده خود را که به نوعی امضای طراحی چند نسل اخیر گوشی‌های Pixel است را نگاه خواهند داشت. با این حال امسال این بخش دارای لبه‌های گرد خواهد بود.

برای مثال در تصویر زیر مقایسه لبه‌های گرد جزیره دوربین روی قاب پیکسل ۹ پرو با طراحی جزیره دوربین روی پیکسل ۸ پرو را می‌بینید:

مقایسه لبه‌های گرد جزیره دوربین روی قاب پیکسل ۹ پرو با طراحی جزیره دوربین روی پیکسل ۸ پرو

مقایسه لبه‌های گرد جزیره دوربین روی قاب پیکسل ۹ پرو با طراحی جزیره دوربین روی پیکسل ۸ پرو

برای مشخصات سخت افزاری، انتظار می‌رود گوشی‌های پیکسل 9 از تراشه Tensor G4 گوگل استفاده کنند. احتمالا Pixel 9 Pro با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. احتمالا همین مشخصات برای مدل XL نیز لحاظ خواهد شد.

انتظار می‌رود که پیکسل 9 مدل پایه به مانند مدل قبلی خود از دوربین دوگانه استفاده کند اما Pixel 9 Pro و مدل XL دوربین اصلی سه گانه داشته باشند.

همچنین ممکن است Pixel 9a در سال 2025 معرفی شود. اگر پیکسل ۹ پرو فولد را هم به عنوان گوشی تاشو این خانواده حساب کتیم، سری Pixel 9 در مجموع ۵ عضو خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر سری پیکسل ۹ گوگل هستید؟ کدام دستگاه برای شما جذاب‌تر خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)