حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 15 اولترا احتمالاً با بزرگترین سنسور دوربین در گوشی‌های هوشمند معرفی خواهد شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی گوشی پرچمدار Xiaomi 14 Ultra خود را در اوایل سال جاری میلادی روانه بازار کرد که مطمئناً یکی از بهترین دوربین‌های موجود در گوشی‌های هوشمند امسال را نیز داراست. اکنون به‌نظر می‌رسد که ما اولین شایعات پیرامون Xiaomi 15 Ultra را داریم. گفته می‌شود شیائومی 15 اولترا از بزرگترین سنسور موجود در گوشی‌های هوشمند برای لنز اصلی دوربین خود استفاده خواهد کرد؛ درنتیجه، باید انتظار حسگر تصویر بزرگتر از 1 اینچ را داشته باشیم.

بزرگترین سنسور دوربین در شیائومی 15 اولترا

بر اساس اطلاعات فاش‌شده جدید، شیائومی قصد دارد دوربین اصلی گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی خود را بهبود بخشد. ظاهراً Xiaomi 15 Ultra به سنسوری حتی بزرگتر از 1 اینچ در 14 اولترا فعلی مجهز خواهد شد.

افشاگر برجسته Digital Chat Station به‌تازگی ادعا کرده است که گوشی پریمیوم آینده شیائومی کماکان با همان چهار لنز دوربین پشتی ازجمله دو لنز تله‌فوتو معرفی خواهد شد. این نشان می‌دهد که ما در مورد Xiaomi 15 Ultra صحبت می‌کنیم، زیرا مدل فعلی 14 اولترا تنها دستگاهی از این برند است که از دو لنز تله‌فوتو بهره می‌برد. درهمین‌حال، شیائومی 14 استاندارد و 14 پرو سیستم‌های دوربین سه‌گانه را ارائه می‌دهند.

این افشاکننده ادعا می‌کند که ما همچنین می‌توانیم انتظار عملکرد بهتری در زوم 10x تا 30x داشته باشیم که نشان‌دهنده کیفیت تصویر و سایر بهبودها در این محدوده است. بااین‌حال، وی همچنین در اظهارنظر بعدی خاطرنشان کردند که این دستگاه شیائومی همچنان یک دوربین پریسکوپ 5 برابری دارد. بنابراین کسانی که انتظار دارند یک لنز پریسکوپی اختصاصی 10 برابری داشته باشند، ممکن است ناامید شوند.

بزرگترین سنسور دوربین در شیائومی 15 اولترا

بزرگترین سنسور دوربین در شیائومی 15 اولترا

ما علاقه‌مندیم ببینیم که شیائومی چگونه دوربین‌های Xiaomi 14 Ultra را بهبود می‌بخشد، به‌خصوص که باور داریم این گوشی درحال‌حاضر یکی از بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند را داراست؛ اگر نگوییم بهترین دوربین گوشی‌ها.

نظر شما درباره استفاده از بزرگترین سنسور دوربین در Xiaomi 15 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی