حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G85 5G با اسنپدراگون ۴ نسل ۳ در گیک‌بنچ مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، موتورولا

به‌تازگی موتورولا G64 در کشور هند رونمایی شده است. هم‌اکنون به‌نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار بر روی گوشی جدیدی از سری G است. موتورولا Moto G85 5G در میان داده های بنچمارک Geekench مشاهده شده؛ این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۳ برخوردار است.

موتورولا Moto G85 در راه است

موتورولا Moto G85 5G در پایگاه داده بنچمارک Geekench ظاهر شده است. این گوشی در تست های تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۹۳۹ شده؛ و در تست های چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲,۰۹۲ را ثبت کرده است. این تلفن هوشمند آینده موتورولا دارای یک تراشه ۸ هسته‌ای با معماری ۶+۲ هسته است که با اسم رمز Malmo شناخته می‌شود. دو هسته قدرتمند دارای فرکانس ۲.۳۰ گیگاهرتز هستند و شش هسته کوچکتر با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز کار می‌کنند.

داده های بنچمارک Geekench

تراشه Moto G85 5G از پردازنده گرافیکی Adreno 619 است. به‌نظر می‌رسد که شاهد یک تراشه معرفی نشده هستیم. احتمالا اسنپدراگون ۴ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Moto G85 5G را بر عهده خواهد داشت. پردازنده گرافیکی Adreno 619 در اسنپدراگون ۶۹۵ و اسنپدراگون ۴۸۰ به‌کارگرفته شده است. اما این دو تراشه به‌ترتیب دارای حداکثر فرکانس ۲.۲ و ۲.۰ گیگاهرتز هستند. بنابراین، احتمالا موتورولا G85 5G به تراشه جانشین اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد شد.

داده های بنچمارک Geekench نشان می‌دهند که موتورولا Moto G85 5G به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۸ گیگابایتی این تلفن هوشمند در میان داده های گیک‌بنچ ظاهر شده است. همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، این گوشی آینده موتورولا چندی پیش در وب‌سایت یک فروشگاه اروپایی مشاهده شد. طبق لیست منتشر شده، نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه با قیمت ۳۰۰ یورو عرضه خواهد شد.

موتورولا Moto G64 5G با مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۵ معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان‌رده آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی