حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G64 5G با مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۵ معرفی شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

دیروز بود که موتورولا اعلام کرد Moto G64 5G در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین ماه) و در کشور هند رونمایی خواهد شد. هم‌اکنون اما، مشخصات و طراحی این تلفن هوشمند در وب‌سایت رسمی موتورولا به اشتراک گذاشته شده. در حال حاضر، تنها جزئیات قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است.

موتورولا G64 5G معرفی شد: نمایشگر LCD و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

موتورولا G64 5G از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۵ بهره می‌برد. این اولین گوشی جهان است که به این چیپست جدید مدیاتک مجهز شده است. Moto G64 5G در دو پیکربندی ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این گوشی از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری My UX عرضه خواهد شد. تضمین شده که این دستگاه ۱ آپدیت اندروید و ۳ سال آپدیت های امنیتی را دریافت می‌کند.

Moto G64 5G

Moto G64 5G

موتورولا Moto G64 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی به همراه تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی است. این نمایشگر توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی G64 5G درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش تعبیه شده است. دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی جدید موتورولا دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از لرزشگیر اپتیکال OIS) و دوربین اولتراواید نیز از سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین زاویه دید ۱۱۸ درجه‌ای داشته و برای گرفتن عکس های ماکرو نیز استفاده می‌شود.

باتری Motorola G64 5G ظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری دارد. این گوشی از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند، اما با آداپتور ۳۳ واتی عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور، استاندارد IP52، درگاه USB Type-C، اسپیکر های استریو، Dolby Atmos، Moto Spatial Sound، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و NFC اشاره کرد.

Moto G64 5G

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، این گوشی جدید موتورولا دارای ضخامت ۸.۸۹ میلی‌متری و وزن ۱۹۲ گرمی است. G64 5G در سه رنگ سبز نعنایی، آبی و یاسی عرضه می‌شود. سه شنبه آینده، تاریخ رونمایی و قیمت این دستگاه نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد.

موتورولا G54 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی