حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست خم شدن آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل را تماشا کنید

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید، حتما بخوانید، مقاومت

چندی پیش آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل با تراشه M4، نمایشگر OLED و ضخامت بسیار کم رسماً معرفی شد. این تبلت در مدل ۱۳ اینچی عنوان باریک‌ترین محصول ساخته شده توسط اپل را به دوش می‌کشد. این بسیار جذاب است اما پاشنه آشیل آن چیست؟ بیاید با هم ویدئو تست خم شدن آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل را تماشا کنیم و همزمان شگفت‌زده و ناامید شویم!

ویدئو تست خم شدن آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل

ضخامت بسیار کم یک محصول سبب زیبایی، خوشدستی و حتی سبک‌وزن شدن آن می‌شود اما یک نقطه ضعف نیز به همراه دارد. این نقطه ضعف می‌تواند خود را در تست مقاومت نشان دهد.

با این حال آیپد پرو M4 یا آیپد پرو ۲۰۲۴ یا آیپد پرو OLED، یا هر اسم دیگری که برای آن انتخاب کنید؛ می‌تواند ما را شگفت زده کند.

محصولی با ضخامت تنها ۵.۱ میلی‌متر و نمایشگری با قطر ۱۳ اینچ که قرار است زیر دست‌های زک برای تست کانال یوتوب JRE برود و ببینیم سالم بیرون خواهد آمد یا خیر!

بیاید با هم به تماشای این ویدئو بنشینیم:

همانطور که دیدید، این محصول به مانند تصویر اول مطلب، در خم شدن در حالت افقی مشکل خاصی نداشت. هر چند خم شد اما نشکست یا آسیب جدی را نشان نداد.

با این حال زک بیخیال نمی‌شود و از حالت عمودی نیز تبلت را خم می‌کند، جایی که تبلت از قسمت پورت USB C می‌شکند! این دقیقا ضعیف‌ترین بخش ساختار این تبلت ۱۳ اینچی است.

تست خم شدن آیپد پرو ۲۰۲۴

تست خم شدن آیپد پرو ۲۰۲۴

نظر شما درباره مقاومت آیپد پرو جدید اپل چیست؟ آیا اصلا نگران خم شدن تبلت خود هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)