حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک هوشمند هواوی Eyewear 2 با سنسور وضعیت، پیش‌بینی آب‌وهوا و عمر باتری 11 ساعته معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | عینک هوشمند، هواوی

هواوی به‌تازگی عینک هوشمند Eyewear 2 را در چین معرفی کرده است. این محصول با سیستم‌عامل HarmonyOS عرضه می‌شود و گفته می‌شود طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد. برخی از این ویژگی‌ها شامل یادآوری وضعیت بدنی و هشدارهای پیشرفته آب‌وهوا، درکنار کنترل‌های لمسی و دستیار صوتی است.

عینک هوشمند هواوی Eyewear 2

این عینک که به آن Huawei Smart Glasses 2 Sunglasses نیز می‌گویند، فریم مربعی‌شکل مشکی و لنزهای محافظ UV400 دارد. تیزر این گجت پوشیدنی در اوایل این ماه در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد و مدل نسل اول آن نیز سال گذشته وارد بازار شده بود.

عینک هوشمند هواوی Eyewear 2

عینک هوشمند هواوی Eyewear 2

ویژگی‌های عینک Smart Glasses 2 مانند نسخه استاندارد است؛ ازجمله گزارش‌هایی از وضعیت آب‌وهوا، یادآوری‌های پرواز و اعلان‌های برنامه‌ها که با صدای بلند خوانده می‌شوند. همچنین یک حسگر وضعیت بدن وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا سلامت ستون فقرات خود را بهبود بخشید و همچنین می‌توانید از عینک برای برقراری تماس یا گوش دادن به موسیقی استفاده کنید.

این گجت پوشیدنی به‌لطف بلندگوهای یکپارچه دارای طراحی open listening هستند، اگرچه می‌توانید برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، برخی ایربادزها مانند FreeBuds Pro 3 را با آن جفت کنید. همچنین می‌توانید با کنترل‌های لمسی و دستیار صوتی به چندین دستگاه HarmonyOS متصل شوید و در صورت لزوم بین آن‌ها جابه‌جا شوید. علاوه‌بر این، باتری به این گجت پوشیدنی اجازه می‌دهد تا با یک بار شارژ تا 11 ساعت کار کنند.

عینک هواوی Eyewear 2 اکنون در چین با قیمت تخفیف‌خورده 2199 یوان (~305 دلار) قابل پیش‌خرید است. قیمت اصلی این دستگاه اما کمی بالاتر است و 2299 یوان (~320 دلار) می‌باشد. اینکه آیا این عینک می‌تواند در مناطق دیگری مانند آسیا و اروپا به‌فروش برسد یا نه، هنوز مشخص نیست.

دیدگاه شما پیرامون عینک هوشمند Eyewear 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی