حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مقاوم HMD XR21 معرفی شد: همان نوکیا XR21 با نامی متفاوت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | HMD

اچ ام دی در سکوت از اولین گوشی هوشمند 5G خود را با نام XR21 معرفی کرد. این دستگاه در حقیقت همان Nokia XR21 است که در ماه می سال گذشته میلادی رونمایی شده بود. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و ویژگی های گوشی مقاوم HMD XR21 بیندازیم.

گوشی مقاوم HMD XR21 با اسنپدراگون ۶۹۵ رونمایی شد

گوشی مقاوم HMD XR21 دارای مشخصات و طراحی مشابه Nokia XR21 بوده و تنها تفاوت مربوط به لوگو HMD می‌شود که هم‌اکنون به جای لوگو نوکیا قرار گرفته است. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۴۹ اینچی IPS LCD با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی دارای گواهینامه نظامی MIL-STD-810H بوده و از تأییدیه IP69K برخوردار است. این بالاترین استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محسوب می‌شود.

HMD XR21

تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز HMD XR21 5G را بر عهده دارد. این گوشی با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده و برای دوربین اولتراواید نیز، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

مطابق با گزارش GSMArena، باتری در نظر گرفته شده برای گوشی مقاوم HMD XR21 ظرفیت ۴,۸۰۰ میلی‌آمپری دارد. این دستگاه از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ وارد بازار شده و دو آپدیت سیستم عامل را نیز دریافت خواهد کرد. HMD وعده داده که این گوشی موفق به دریافت ۳ سال به‌روزرسانی های امنیتی خواهد شد.

تلفن هوشمند HMD XR21 با قیمت ۶۰۰ یورو عرضه می‌شود

اچ ام دی XR21 تنها در یک رنگ «مشکی نیمه شب» به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی در یک پیکربندی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و با قیمت ۶۰۰ یورو به فروش خواهد رسید. جالب است بدانید که XR21 با برند نوکیا تنها با قیمت ۴۰۰ یورو عرضه می‌شود.

گوشی HMD Vibe با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد: فقط ۱۵۰ دلار

نظر شما درباره اولین تلفن هوشمند 5G برند HMD چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی