حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت کانال اسپیرال

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کانال‌های اسپیرال یکی از پرکاربردترین انواع کانال تهویه هوای صنعتی هستند که برای پروژه‌های صنعتی و مسکونی زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت کانال اسپیرال در کل نسبت به دیگر انواع کانال‌های تهویه هوا ارزان‌تر است. جالب است بدانید که شرکت طراحی و تولید سیستم‌های تهویه صنعتی اسپیرالی توانسته با ایجاد شرایطی هم قیمت کانال اسپیرال را بسیار به‌صرفه به مشتریان ارائه دهد و هم کیفیت این کانال‌ها را در بالاترین حد ممکن نگه دارد. علت این که اسپیرالی توانسته چنین شرایطی را فراهم کند وجود خط تولید کانال‌های تهویه اختصاصی در این شرکت است.

تجربه زیاد در طراحی و ساخت انواع کانال اسپیرال توسط شرکت اسپیرالی باعث شده که بهترین انواع این کانال‌ها توسط متخصصانی کارکشته و البته با استفاده از جدیدترین متدها و تکنولوژی‌ها تولید شوند. برای همین است که این شرکت دارای مشتریان بزرگی مثل دی جی کالا، بانک تجارت، سازمان انرژی اتمی، شرکت ملی نفت ایران، سایپا، ایران خودرو و دیگر شرکت‌ها و ارگان‌های عظیم دولتی و خصوصی است. متریالی که شکت اسپیرالی برای تولید کانال‌های اسپیرال استفاده می‌کند جزو مرغوب‌ترین متریال موجود در بازار است و برای همین کیفیت کانال‌ها بسیار بالا است.

خرید کانال اسپیرال

برای خرید کانال اسپیرال از شرکت اسپیرالی بهترین راه این است که ابتدا از کارشناسان و مشاوران این شرکت بخواهید که با حاضر شدن سر پروژه شما یک تخمین کلی از وضعیت کانال‌های اسپیرالی که متناسب با شرایط پروژه است زده و سپس با توجه به این تخمین برای طراحی و تولید کانال‌ها اقدام کنند. با این کار هم بازدهی کار سیستم تهویه صنعتی شما به بالاترین حد می‌رسد هم قیمت کانال‌ اسپیرال خریداری شده مینیمم می‌شود زیرا متخصصان شرکت اسپیرالی متناسب با شرایط پروژه شما کانال‌ها را طراحی و تولید کرده و مواد اولیه مصرفی آن‌ها به‌صورت بهینه تعیین می‌شود.

نکته جالب درباره خرید کانال اسپیرال از شرکت اسپیرالی این است که متخصصان این شرکت صفر تا صد کار طراحی، تولید و نصب کانال‌ها را نیز انجام می‌دهند. این کار باعث می‌شود که خیالتان از دو بابت آسوده باشد: یکی کیفیت و بازدهی بالای کانال‌های اسپیرال خریداری شده و دو نصب حرفه‌ای و بدون دردسر کانال‌ها سر پروژه صنعتی که دارید. نکته جالب دیگر این است که تمام مراحل صفر تا صد طراحی و تولید کانال‌های اسپیرال توسط شرکت اسپیرالی در کمترین زمان ممکن و با مینیمم قیمت کانال اسپیرال انجام می‌شود. برای همین است که اسپیرالی بهترین شرکت در زمینه طراحی و تولید کانال‌های اسپیرال است.

مزایای استفاده از کانال اسپیرال

احتمالا این سوال از ابتدای مطلب ذهن شما را درگیر کرده باشد که چرا کانال‌های اسپیرال برای استفاده در پروژه‌های صنعتی بیشترین کاربرد را دارند؟ کانال‌های اسپیرال در مرحله اول به خاطر طراحی هندسی اسپیرالی که دارند، شرایطی را برای انتقال و عبور هوای رسیده از سیستم تهویه مرکزی فراهم می‌کنند که بازدهی تهویه هوا به صد در صد رسیده و هیچ اتلاف انرژی در طول مسیر رخ ندهد. این کانال‌ها همچنین چون عموما با ورق گالوانیزه طراحی و تولید می‌شوند، در برابر ضربه، فشار و حرارت بسیار مقاوم هستند و در پروژه‌های صنعتی عظیم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

از دیگر مزایای کانال‌های اسپیرال تولید شده توسط شرکت اسپیرالی می‌توان به قابلیت نصب بسیار ساده آن‌ها در هر پروژه و ساختمان صنعتی یا مسکونی اشاره کرد. درنهایت این کانال‌ها را می‌توان با عایق‌های صدا و حرارت نیز مجهز کرده و در پروژه‌های صنعتی بسیار عظیم و حساس به صدا و حرارت مثل پروژه‌های مرتبط با صنایع پتروشیمی و نفت و گاز مورد استفاده قرار داد. این مزایا باعث شده که امروزه کانال‌های اسپیرال در تمام پروژه‌های صنعتی و مسکونی تهویه هوا مورد استفاده قرار گرفته و  بازدهی سیستم‌های تهویه را به صد در صد برسانند و همه این‌ها با کمترین قیمت کانال اسپیرال برای شما فراهم شده است.

کاربردهای کانال اسپیرال

کانال‌های اسپیرال تولید شده توسط شرکت اسپیرالی در تمام پروژه‌های صنعتی پیشرفته و عظیم مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی هر جا که نیاز باشد یک سیستم تهویه صنعتی با بازدهی بالا و مقاومت زیاد تولید و نصب شود، از کانال‌های اسپیرال برای کانال‌کشی آن‌ها استفاده می‌شود. برای همین ما شاهد استفاده از کانال‌های اسپیرال در طیف وسیعی از پروژه‌های مسکونی و صنعتی هستیم. مناسب بودن قیمت کانال اسپیرال نیز از دیگر دلایلی است که باعث شده این کانال‌ها کاربرد زیادی در صنایع مختلف داشته باشند. تعدادی از مهم‌ترین این کاربردها شامل:

·        سیستم شوتینگ ساختمان‌های مسکونی، ادارات، هتل‌ها و بیمارستان‌ها

·        سیستم تهویه رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و بیمارستان‌ها

·        سوله‌های صنعتی بزرگ و کوچک که کار تولید انواع محصولات در آن‌ها انجام می‌شود

·        کارخانه‌های عظیمی مثل خودروسازی، پتروشیمی و تولید محصولات مرتبط با این صنایع

عوامل تاثیرگذار در قیمت کانال اسپیرال

کانال‌های اسپیرال در طی سه مرحله که طراحی، تولید و تست هوا نام دارد توسط شرکت اسپیرالی تولید و در پروژه‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند. این مراحل هر کدام توسط متخصصانی که در انجام آن‌ها تجربه و مهارت بالایی دارند انجام می‌شود. شرکت اسپیرالی این مراحل را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد و صفر تا صد کار توسط متخصصان آن به گونه‌ای پیش می‌رود که کیفیت کانال‌های اسپیرال تولید شده در بالاترین حد ممکن باشد و قیمت کانال اسپیرال مینیمم شود.

در مرحله طراحی، بسته به نوع پروژه تهویه هوا و شرایط آب و هوایی منطقه یک سری پارامترها مثل ابعاد کانال اسپیرال،جنس ورق استفاده شده برای تولید آن، ضخامت و درنهایت دبی هوایی که لازم است از طریق کانال هوا منتقل شود تعیین می‌شود. تعیین این پارامترها توسط نرم افزارهای پیشرفته‌ای که برای این کار فراهم شده‌اند انجام می‌شود تا متخصصان بتوانند قبل از تولید کانال‌ها از وضعیت آن‌ها اطلاع یافته و برای بهینه کردن آن‌ها تلاش کنند. طراحی بهینه از عوامل تاثیرگذار روی قیمت کانال اسپیرال است.

در مرحله تولید اما بسته به ابعاد و ضخامتی که تعیین شده، متخصصان از دستگاه‌های برش و جوش برای تولید کردن قطعات کانال اسپیرال و متصل کردن آن‌ها به یکدیگر استفاده می‌کنند تا کانال تهویه اسپیرال مربوطه تولید شود. در این مرحله همچنین اگر لازم باشد از عایق‌های صدا و صوت نیز استفاده می‌شود. استفاده از متریال مرغوب و به اندازه کافی از دیگر عوامل تاثیرگذار روی قیمت کانال اسپیرال است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات