حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سری شیائومی ۱۵ بیشتر از نسل قبل است + وجود مدلی با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، گزارش می‌دهد قیمت سری شیائومی ۱۵ گران‌تر از نسل قبل خواهد بود. همچنین ادعا شده که شاهد معرفی یک مدل با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای خواهیم بود.

افزایش قیمت سری شیائومی ۱۵ برای بار دوم تأیید شد

گفته می‌شود که سری Xiaomi 15 پس از رونمایی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام معرفی خواهد شد. Digital Chat Station تأکید می‌کند که حفظ محدوده قیمت اصلی برای شیائومی دشوار خواهد بود و گوشی های هوشمند پرچمدار آینده این شرکت با افزایش قیمت روبرو خواهند شد.

پست Digital Chat Station

قیمت شیائومی ۱۴ در زمان عرضه از ۳,۹۹۹ یوآن (حدوداً معادل ۵۵۲ دلار) شروع می‌شد. نسخه پایه شیائومی ۱۴ پرو نیز با قیمت ۴,۹۹۹ یوآن (معادل ۶۹۱ دلار) به دست کاربران می‌رسد. البته قیمت این تلفن های هوشمند در بازار جهانی متفاوت است. به‌عنوان مثال، شیائومی ۱۴ اولترا با قیمت ۱,۴۹۹ یورو یا ۱,۶۱۷ دلار به دست کاربران بازار جهانی رسید. قیمت این گوشی های شیائومی در بازار جهانی گران است. در نظر بگیرید که قیمت گلکسی S24 از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود. گلکسی S24 Ultra نیز با قیمت ۱,۱۹۹ دلار به دست خریداران می‌رسد.

به غیر از قیمت گزارش های دیگری نیز درباره سری شیائومی ۱۵ منتشر شده است. گفته می‌شود که شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو دارای سیستم دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهند بود. دوربین‌های این دو تلفن هوشمند دیافراگم نسبتاً بزرگتری نسبت به نسل فعلی خواهند داشت. انتظار می‌رود که شیائومی ۱۵ استاندارد از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی برخوردار نباشد.

اما گفته می‌شود که Xiaomi 15 Pro دارای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی است که زوم ۳ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. Digital Chat Station ادعا می‌کند که طراحی این دو گوشی هوشمند پرچمدار آینده شیائومی بسیار شبیه نسل قبل خواهد بود. همچنین این افشاگر اطلاعات معتقد است که گوشی های سری شیائومی ۱۵ (به‌جز مدل اولترا) دارای یک صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 2K خواهند بود. احتمالا نسخه پرو به نمایشگری با لبه های خمیده مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که این سری نقاط ضعف شیائومی ۱۴ را جبران کنند.

تولید انبوه سری شیائومی ۱۵ زودتر از انتظار آغاز خواهد شد

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی