حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی M35 سامسونگ را در رنگ آبی ببینید

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی‌های اقتصادی سامسونگ در سری Galaxy M کم‌کم برای سال ۲۰۲۴ به‌روز می‌شوند و حالا نوبت به مدل ۳ این سری رسیده است. اگر مشتاق هستید بدانید گلکسی ام ۳۵ این شرکت چه طراحی خواهد داشت، خبر خوبی برای شما داریم. همین حالا می‌توانید طراحی گلکسی M35 سامسونگ را در رنگ آبی ببینید.

طراحی گلکسی M35

گوشی هوشمند گلکسی M35 سامسونگ در کنسول Google Play رصد شده و اولین نگاه به طراحی و برخی از مشخصات آن را به ما ارائه می‌دهد. این گوشی دارای سه دوربین روی قاب پشتی و یک دوربین سلفی در جلو خواهد بود. خوشبختانه دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر است که شبیه به گلکسی A35 خواهد بود.

البته که شباهت‌های بین M35 و A35 به اینجا ختم نمی‌شود. این لیست همچنین همان تراشه Exynos 1380 و حافظه رم 6 گیگابایتی را همراه با اندروید 14 نشان می‌دهد.

سامسونگ معمولاً گوشی‌های گلکسی A و گلکسی M را کمی متفاوت می‌سازد، اما ما هنوز نمی‌دانیم چه چیزی در اینجا تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال، گلکسی M15 با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه شد، در حالی که A15 5G دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

با این حال می توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی M35 دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ را از همتای سری گلکسی A خود به ارث ببرد.

نظر شما چیست؟ طراحی گلکسی ام ۳۵ را می‌پسندید؟ هر چند این طراحی تقریبا همان چیزی است که از سامسونگ انتظار داریم. البته روی قاب پشتی یک بافت نقطه‌ای دیده می‌شود که مشخص نیست فقط بصری است یا به صورت فیزیکی برجستگی دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)