حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی پوکو F6 و F6 Pro پیش از رونمایی منتشر شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو

با وجود آنکه هنوز مشخصات سری پوکو F6 به‌طور رسمی منتشر نشده، هم‌اکنون اما شاهد انتشار طراحی این دو تلفن هوشمند هستیم. دیروز نیز رسماً تأیید شد که POCO F6 و POCO F6 Pro در تاریخ ۲۳ می (سوم خرداد ماه) و در شهر دبی برای عرضه در بازار جهانی معرفی می‌شوند.

پوکو F6 نسخه ری‌برند شده Redmi Turbo 3 خواهد بود

با نگاهی به قاب پشتی POCO F6 متوجه حضور سه دایره خواهیم شد. این دستگاه دارای دو لنز دوربین و یک فلاش LED حلقه‌ای است. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال بهره‌مند است. شایعه شده که دوربین دوم از نوع اولتراواید بوده و وضوح ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. افشاگران اطلاعات ادعا می‌کنند که این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ تأمین خواهد کرد. دوربین سلفی از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار بوده و صفحه نمایش نیز وضوح 1220p دارد. انتظار می‌رود که پوکو اف ۶ از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار باشد و از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی کند. احتمالا این گوشی نسخه ری‌برند شده Redmi Turbo 3 است.

طراحی پوکو اف ۶

چهار بریدگی دایره‌ای شکل در قاب پشتی POCO F6 Pro دیده می‌شود. در قاب پشتی این دستگاه سه لنز دوربین و یک فلش قرار گرفته است. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار است. طراحی پوکو F6 Pro بسیار شبیه به Redmi K70 است که البته باعث تعجب ما نخواهد شد. زیرا که این گوشی جدید پوکو نسخه ری‌برند شده ردمی K70 برای عرضه در بازار های جهانی خواهد بود. Redmi K70 در انحصار بازار چین باقی مانده است.

طراحی پوکو اف ۶ پرو

انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به‌عنوان قلب تپنده POCO F6 Pro در نظر گرفته شود. این دستگاه از دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره‌مند است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن 1440p خواهد بود. از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. این دستگاه از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

آپدیت پوکو F6 Pro پیش از رونمایی این گوشی منتشر شد!

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند آینده پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی