حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل Gemini Live رسماً معرفی شد: رقیب GPT-4o برای مکالمه با هوش مصنوعی

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل، هوش مصنوعی

درجریان رویداد I/O 2024 امروز، گوگل Gemini Live را برای مکالمه طبیعی با Gemini در اپلیکیشن موبایل آن معرفی کرد. این ویژگی به‌زودی با قابلیت‌های ویدیویی به‌عنوان بخشی از Project Astra ارتقا خواهد یافت.

گوگل Gemini Live

با آیکون صدای جدید در نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن Gemini، تجربه‌ای تمام صفحه برای تعامل با این مدل هوش مصنوعی خواهید داشت. Gemini Live به شما امکان می‌دهد گفتگوی دو طرفه داشته باشید و جمنای پاسخ‌های مختصری را ارائه دهد.

گوگل Gemini Live

گوگل Gemini Live

می‌توانید با لحن و سرعت همیشگی خود صحبت کنید و هنگامی‌که Gemini درحال پاسخ دادن به شما است، برای افزودن اطلاعات جدید یا درخواست توضیح، مکالمه را قطع کنید. در حالت ایده‌آل، این باید بیشتر شبیه به مکالمه با یک فرد در دنیای واقعی باشد.

به‌عنوان‌مثال فرض کنید درحال آماده شدن برای یک مصاحبه شغلی یا تمرین برای یک سخنرانی مهم هستید؛ تنها کافیست به  فقط به Gemini Live بروید و از آن بخواهید که به شما در آماده شدن کمک کند. جمنای مهارت‌هایی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید هنگام صحبت با کارفرمایتان آن‌ها را برجسته کنید، یا نکاتی را در سخنرانی عمومی برای آرام کردن اعصابتان پیش از اینکه روی سکو بروید، پیشنهاد می‌کند.

Gemini Live تنها برای مشترکین Gemini Advanced در دسترس بوده در ماه‌های آینده ارائه خواهد شد. همچنین اواخر امسال می‌توانید هنگام مکالمه با این چت‌بات، از دوربین گوشی هوشمندتان استفاده کنید و گفتگوهایی را درباره آنچه در اطرافتان می‌بینید، شروع کنید. این حالت بخشی از قابلیت‌های Project Astra محسوب می‌شود.

نظر شما درباره Gemini Live چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی