حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو واچ 3 جدید با ECG و عمر باتری 16 روزه رسماً معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، ویوو

ویوو درکنار گوشی‌های پرچمدار سری X100s و مدل پیشرفته X100 Ultra، نسخه جدیدی از ساعت هوشمند vivo Watch 3 خود را معرفی کرده است که از ECG پشتیبانی می‌کند. ویوو واچ 3 جدید علاوه‌بر ECG، دارای عمر باتری 16 روزه، نمایشگر دایره‌ای AMOLED و یک قاب فلزی با کیفیت بالا نیز است.

ویوو واچ 3 ECG

Vivo Watch 3 یک قاب فلزی را با یک بند چرمی مشکی ترکیب می‌کند و ظاهر شیکی را به آن می‌بخشد.

ویوو در درجه اول یک ویژگی جدید به نام الکتروکاردیوگرام به این ساعت اضافه کرده است. چرخه ECG تا 30 ثانیه طول می‌کشد و در اصل برای تشخیص اختلالات ریتم قلب مانند فیبریلاسیون دهلیزی درنظر گرفته شده است. ویوو همچنین یک سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون را نیز در این ساعت تعبیه کرده است که داده‌ها را در تمام ساعات شبانه‌روز جمع‌آوری می‌کند. همچنین یک حسگر شتاب‌سنج و یک ژیروسکوپ به این ساعت هوشمند اجازه می‌دهد تا از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی کند. ردیابی چرخه قاعدگی و خواب، ویژگی‌های سلامتی ویوو واچ 3 جدید را کامل می‌کنند.

ویوو واچ 3 ECG

ویوو واچ 3 ECG

Vivo Watch 3 دارای یک تراشه NFC برای پرداخت‌ها و یک ماژول GPS یکپارچه برای ناوبری حتی بدون گوشی هوشمند در محدوده بلوتوث است. این ساعت دارای صفحه‌نمایش AMOLED گرد 1.43 اینچی است که می‌تواند بیش از 100 واچ‌فیس را حتی در حالت همیشه روشن نشان دهد. به‌گفته ویوو، باتری در استفاده معمولی تا 16 روز دوام می‌آورد، اما با نمایشگر همیشه روشن و استفاده از مودم LTE یکپارچه، زمان اجرا به سه روز کاهش می‌یابد.

Vivo Watch 3 با ECG یکپارچه در ابتدا فقط در چین با قیمت 1499 یوان (تقریباً 192 یورو) در دسترس خواهد بود؛ این یعنی قیمت مدل ECG حدود 50 یورو گران‌تر از نسخه استاندارد است. با این قیمت، ویوو به‌طور مستقیم با ساعت محبوب هواوی واچ GT 3 رقابت می‌کند.

نظر شما درباره مدل جدید ساعت هوشمند ویوو واچ 3 با ECG چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی