حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ های جدید دل با پردازنده Snapdragon X Elite فاش شدند

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | دل، شایعات

به‌لطف وب‌سایت Windows Report، نسل جدید لپ تاپ های دل دو دو مدل با پردازنده Snapdragon X Elite کوالکام فاش شده‌اند که انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده به‌صورت رسمی معرفی شوند.

لپ تاپ های جدید دل با پردازنده Snapdragon X Elite

در یک افشاگری جدید، لپ تاپ آینده دل با پردازنده Snapdragon X Elite پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. پیش از این، مشخصات Dell Inspiron 14 7441 Plus ازطریق نتایج بنچمارک Geekbench فاش شده بود که از استفاده از پردازنده 16 هسته‌ای Snapdragon X Elite در این دستگاه حکایت داشت.

Inspiron 14 7441 Plus

Inspiron 14 7441 Plus

Inspiron 14 7441 Plus ممکن است با ویندوز 11 24H2 Preview Build ارائه شود و شایعات حاکی از آن است که این نسخه از ویندوز مجهز به AI Explorer و ویژگی‌های مختلف هوش مصنوعی خواهد بود. تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند که طراحی Inspiron 14 7441 Plus بسیار شبیه به لپ‌تاپ‌های قبلی Inspiron است، اما ظاهری ظریف‌تر و باریک‌تر دارد. این دستگاه دارای دو پورت USB-C، یک پورت پورت USB-A و یک اسلات کارت microSD است و حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور آن قرار دارد.

XPS 13 9345

XPS 13 9345

علاوه‌بر این، تصاویر رندر XPS 13 9345 نیز به بیرون درز کرده است که طراحی مشابه Dell XPS 13 Plus را نشان می‌دهد. طبق گزارش Windows Report، این لپ تاپ با پردازنده Snapdragon X Elite یا Intel Ultra معرفی می‌شود، زیرا مدل قبلی 13 Plus با پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7-1360P عرضه شد.

سری XPS دل به‌دلیل طراحی فوق‌العاده باریک خود شناخته شده است و دستگاه XPS بعدی یعنی Dell XPS 13 9345 نیز، از این قاعده مستثنی نبوده و تصاویر نشان می‌دهد که تنها دارای دو پورت USB-C در طرفین خود است.

نظر شما درباره لپ تاپ جدید دل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی