حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۱۳ با طراحی متفاوت اما مشخصات مشابه با وان پلاس ۱۲ در راه است

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

پرچمدار آتی OnePlus احتمالا با نام وان پلاس ۱۳ معرفی خواهد شد. هنوز زود است که درباره آن صحبت کنیم اما یک گزارش جدید به آن اشاره دارد. گفته شده که وان پلاس ۱۳ با طراحی متفاوت اما مشخصات مشابه با وان پلاس ۱۲ در راه است.

تدارک طراحی جدید برای وان پلاس ۱۳ اما با مشخصات مشابه نسل قبل

حدود ۴ ماه و نیم پیش بود که وان پلاس ۱۲ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دوربین زوم پریسکوپی ۳ برابری اپتیکال معرفی شد. این دستگاه طراحی مشابه به نسل‌های قبلی خود را ارائه می‌کرد و بهبودهای قابل انتظار را در چنته داشت.

به نظر می‌رسد که این برند چینیِ راه‌یافته به بازار امریکا برنامه متفاوتی برای سری OnePlus 13 دارد. پست جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) درباره این پرچمدار ۲۰۲۴ وان پلاس می‌گوید:

شایعات پیرامون وان پلاس ۱۳

شایعات پیرامون وان پلاس ۱۳

براساس این گزارش، طراحی دوربین متفاوت و چینش جدید برای قاب پشتی وان پلاس ۱۳ در نظر گرفته شده است. این یعنی از دایره بزرگی که تقریبا چسبیده به لبه سمت چپ قاب پشتی بود، فاصله خواهد گرفت.

در بخش مشخصات طبیعتا انتظار داریم که تراشه نسل جدید کوالکام را اینجا ببینیم. اسنپدراگون ۸ نسل ۴ گزینه محتمل برای پرچمدار آتی وان پلاس است. درباره حافظه رم و حافظه داخلی صحبتی نشده اما احتمالا وان پلاس گزینه‌های متنوع‌تری نسبت به سامسونگ ارائه خواهد کرد.

نمایشگر با خمیدگی اندک و رزلوشن 2K چیزی است که شما برای تماشای محتوا روی این دستگاه دریافت خواهید کرد. دیگر جزئیات مشخصات پنل هنوز مشخص نیست. در نهایت در بخش باتری باید گفت که یک سلول ۵۴۰۰ میلی‌آمپری با شارژر سیمی ۱۰۰ وات در دسترس خواهد بود.

گفته شده که حسگرهای دوربین با وان پلاس ۱۲ مشترک خواهد بود. این تصمیمی است که گاها برندهای مختلف اتخاذ می‌کنند و بیشتر روی پردازش نرم‌افزاری وقت می‌گذارند تا نسل جدید بهتر عمل کند.

نظر شما چیست؟ اگر این شایعه صحیح باشد، وان پلاس ۱۳ برای شما انتخاب جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)