حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون قابلیت Circle to Search اندروید را ازطریق میانبر Google Lens دریافت می‌کند

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، گوگل

در اوایل سال جاری، گوگل ویژگی Circle to Search را برای اندروید ارائه کرد که با ثبت یک اسکرین‌شات، به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید چه چیزی را جستجو کنید. به‌لطف Google Lens و میانبرهای iOS، قابلیت زیربنایی Circle to Search اکنون در آیفون اپل نیز قابل اجرا است.

قابلیت Circle to Search اندروید برای آیفون

گوگل پیش از این گفته بود که تفاوت اصلی بین Google Lens و Circle to Search این است که چگونه مورد دوم در اندروید با فشار طولانی gesture bar یا دکمه خانه در دسترس است. در غیر این صورت، از همان جستجو و فناوری OCR (تشخیص کاراکتر نوری) استفاده می‌کنند.

Google Lens مدت‌هاست که در iOS به‌عنوان بخشی از برنامه Google (Search) در دسترس است.

اپلیکیشن گوگل اکنون میانبری ارائه می‌کند که یک اسکرین‌شات می‌گیرد و برای تجزیه‌وتحلیل به گوگل لنز ارسال می‌کند. شما می‌توانید میانبر «Search your screenshot» را به‌راحتی با دکمه Action در آیفون 15 پرو فعال کنید.

بااین‌حال، این سهولت دسترسی را می‌توان در تمام آیفون‌های دیگر به‌لطف قابلیت Back Tap نیز تکرار کرد. برای راه‌اندازی میانبر، می‌توانید روی پشت دستگاهتان دو یا سه بار ضربه بزنید:

در آیفون خود به Settings > Accessibility > Touch بروید.

به پایین اسکرول کنید، سپس Back Tap را انتخاب کنید.

Double Tap یا Triple Tap را انتخاب کنید.

به سمت پایین به قسمت Shortcuts بروید، سپس آن را انتخاب کنید.

روی Back ضربه بزنید تا تنظیمات اعمال شود.

برای اجرای میانبر، به پشت آیفون خود دو یا سه ضربه بزنید.

قابلیت Circle to Search اندروید برای آیفون

قابلیت Circle to Search اندروید برای آیفون

آیفون شما یک اسکرین‌شات از محتوای صفحه‌نمایش می‌گیرد و سپس آن را به گوگل لنز می‌فرستد تا به‌سرعت متن را کپی کند، ترجمه کند، یا جستجوی تصویری انجام دهد، با قابلیت افزودن درخواست متنی. در اجرای اولیه، “Always Allow” را انتخاب کنید تا امکان اشتراک‌گذاری تصویر فراهم شود.

درحالی‌که Circle to Search راحتی استفاده بهینه‌سازی‌شده‌تری را ارائه می‌کند، میانبر گوگل لنز نیز با بهره‌گیری از ویژگی‌های اصلی iOS، قابلیت جستجوی بصری اساسی را به هر آیفونی ارائه می‌کند. این یک حرکت بسیار هوشمندانه توسط گوگل است.

نظر شما درباره قابلیت Circle to Search اندروید برای آیفون چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی