حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی آیفون تاشو اپل به نام iPhone Air را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید، کانسپت

مدت زیادی از نام گذاری محصولات اپل با پسوند Air می گذرد. زمانی این پسوند در سبد محصولات اپل واقعا محبوب تر بود. با این حال امروز یکی از طرفداران اپل تصور خود از گوشی تاشو این شرکت را با یک رندر ویدیویی به نمایش گذاشته است. به عقیده وی گوشی تاشو Apple می تواند آیفون ایر نام داشته باشد. در ادامه می توانید طرح مفهومی آیفون تاشو اپل به نام iPhone Air را تماشا کنید.

طرح مفهومی آیفون تاشو اپل

طرح مفهومی آیفون تاشو اپل

طرح مفهومی آیفون تاشو اپل

البته چند روز پیش ماه یک طرح مفهومی مشابه این را دیدیم که با اسم آیفون فلیپ معرفی شد. با این حال به نظر می رسد که طرفداران زیادی به طراحی احتمالی گوشی تاشو اپل فکر می کنند.

سامسونگ با گوشی های گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ خود پیشتاز اولیه در بازار گوشی های تاشو است. در حالی که اپل هنوز به طور رسمی به این بازار ورود نکرده است، تحلیلگر بسیار قابل اعتماد TF International یعنی مینگ-چی کو می گوید که انتظار می رود یک آیفون تاشو پس از سال 2023 عرضه شود. او می گوید آیفون تاشو اپل با طراحی Flip طور ارایه خواهد شد. این یعنی اولین گوشی تاشو اپل شبیه به سامسونگ Galaxy Z Flip خواهد بود.

اجازه بدهید این ویدیو طرح مفهومی آیفون تاشو اپل را با هم ببینیم:

 

 

جدیدترین طرح مفهومی آیفون تاشو از آنتونیا د روزا منتشر شده است که این دستگاه را iPhone Air می نامد. وی دستگاه قدرتمندی را تصور می کند که از تراشه 5 نانومتری Apple M1 تغذیه می کند و 16 میلیارد ترانزیستور را ارایه می کند. این یک میلیارد بیشتر از مقدار موجود در تراشه A15 Bionic است که در قلب سری آیفون 13 وجود دارد.

تراشه اپل M1 جدیدترین سری آیپد پرو را تامین می‌کند و توسط اپل برای جایگزینی پردازنده‌های اینتل که در برخی از رایانه‌های مک استفاده می شود، توسعه داده شد.

کانپست آیفون ایر از لولاهای کرومی بهره می برد و مشابه رندرهایی که برای آیفون 14 دیده ایم. همچنین جالب اینکه در دستگاهی به این باریکی تصور کرده است مجموعه دوربین پشتی همسطح با قاب دستگاه است.

در حالی که طبق گزارش‌ها، اپل در حال آزمایش طرح‌های مختلف آیفون تاشو بوده است، اما همچنان به واکنش مصرف‌کنندگان نسبت به فروش گوشی‌های تاشو توسط رقیب سامسونگ نگاه می‌کند.

آیفون تاشو اپل بر پایه تلاش های سامسونگ، اوپو و شیائومی ساخته می شود؟!

آیفون ایر بدون پورت!

در این کانپست متوجه عدم پورت بودن گوشی تاشو اپل شدید؟ این طرحی است که جانی آیو، مدیر سابق طراحی اپل برای آن تلاش کرده بود اما قبل از ترک کوپرتینو نتوانست به آن دست یابد.

همچنین اینجا تصور شده که دیگر ناچ وجود ندارد و یک سوراخ نمایشگر جای آن را گرفنه است. ظاهرا آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس ناچ را با سوراخ نمایشگر تعویض خواهد کرد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آیفون ایر بتواند نام گوشی تاشو اپل باشد؟ اساسا فکر می کنید اپل گوشی تاشو بسازد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)