حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات OnePlus Nord CE 4 Lite فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس در حال کار بر روی جانشین Nord CE 3 Lite است که احتمالا Nord CE 4 Lite نام خواهد داشت. هنوز هیچ اطلاعیه رسمی درباره این گوشی هوشمند منتشر نشده است. این دستگاه در میان داده های گواهینامه BIS مشاهده شده که نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی آن نمانده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و طراحی OnePlus Nord CE 4 Lite بیندازیم.

گوشی OnePlus Nord CE 4 Lite با نمایشگر AMOLED و پشتیبانی از شارژر ۳۳ وات در راه است

به گفته یک افشاگر اطلاعات با نام Sanju Choudhary، گوشی هوشمند جدید وان پلاس با شماره مدل CPH2619 در میان داده های گواهینامه استاندارد های هند (BIS) مشاهده شده است. این تأییدیه هیچکدام از مشخصات Nord CE 4 Lite را نشان نمی‌دهد. اما Sanju Choudhary ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس نسخه ری‌برند شده Oppo A3 خواهد بود. این گوشی اوپو تنها در بازار چین عرضه می‌شود.

طراحی وان پلاس Nord CE 4 Lite

گفته می‌شود که وان پلاس Nord CE 4 Lite ارتقاء های زیادی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. این گوشی به جای نمایشگر LCD، از پنل AMOLED برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. این دستگاه از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر بهره‌مند است.

انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز OnePlus Nord CE 4 Lite را بر عهده داشته باشد. این گوشی از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. احتمالا برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. اگر واقعاً نورد سی ای ۴ نسخه ری‌برند شده اوپو A3 باشد، انتظار می‌رود که این دستگاه از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کند. احتمالا این گوشی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

وان پلاس Nord CE 3 Lite با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی معرفی شد

نظر شما درباره طراحی OnePlus Nord CE 4 Lite چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی