حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راه های سفر به کیش از شیراز

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

سفر به کیش و بازدید از مکان‌های دیدنی و تفریحات گردشگری آن را می‌توانید جایگزین سفرهای خارجی و پرخرجتان کنید. مسیر سفر شیراز به کیش را می‌توانید از راه‌های هوایی و زمینی مختلف، بگذرانید و سفری هیجان‌انگیز را برای خود رقم بزنید. گاهی انتخاب سفر هوایی و خرید بلیط شیراز کیش، انتخاب ایده‌آل‌تری خواهد بود؛ اما گاهی نیز سفر از راه زمینی، می‌تواند تجارب متفاوتی را برای شما خلق کند. اکنون چمدان‌هایتان را ببندید و با ما همراه باشید تا مسیری مناسب برای سفرتان پیدا کنید.

مسیر شیراز کیش

منطق آزاد کیش، سالانه مسافران و گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند؛ این شهر لوکس و زیبا، سفری متفاوت از سفر را برای شما رقم می‌زند. سفر از شیراز به کیش، از مسیرهای مختلفی، امکان‌پذیر است؛ شما می‌توانید از طریق سفرهای زمینی خود را به کیش برسانید یا در یک چشم بر هم‌زدن، در فرودگاه کیش، از هواپیما پیاده شوید. هر کدام از مسیرهایی که برای سفر انتخاب می‌کنید، زمان خاصی را از شما می‌گیرد؛ همچنین می‌توانند معایب و مزایا متعددی برای شما داشته باشند. اکنون برای انتخاب گزینه‌ای بهتر، با ما همرا باشید.

شیراز تا کیش با هواپیما

جالب است بدانید مسیر هوایی شیراز کیش، یکی از خوش‌مسیرترین سفرها محسوب می‌شود؛ موقعیت شیراز و نزدیکی آن به کیش، این مسیر را به یکی از محبوب‌ترین سفرها تبدیل کرده است. نزدیکی شیراز به کیش و افزایش تقاضا برای این مسیر، در متعادل‌کردن قیمت بلیط‌ها نیز بی‌تاثیر نخواهد بود. فاصله زمینی شیراز تا بندر لنگه و از آن‌جا تا بندر چارک، مجموعا 1176 کیلومتر مربع است؛ این فاصله از طریق مسیر هوایی، تنها 369 کیلومتر خواهد بود. شما با رزرو بلیط هواپیما شیراز کیش، در کمتر از یک ساعت، در فرودگاه کیش، فرود می‌آیید. برای سفر از شیراز به کیش از مسیر هوایی، هیچ محدودیتی در روزهای هفته وجود ندارد؛ شما می‌توانید در تمام روزهای هفته، در ساعات ظهر، عصر و به‌صورت شبانه، بر فراز آسمان کیش، به پرواز درآیید. بنابراین در صورت ایجاد سفرهای غیر منتظره یا سفرهای کاری، می‌توانید به‌راحتی بلیط شیراز کیش را رزرو و برای سفر آماده شوید. بلیط‌های شیراز کیش، به‌صورت اکونومی و سیستمی در دسترس هستند؛ اما اغلب به‌صورت کلاس پروازی اکونومی ارائه می‌شوند. در این خط هوایی شرکت‌های هواپیمایی مختلفی ‌مانند معراج، ایران ایر، کیش ایر، فلای پرشیا و آتا خدمات متنوع خود را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

شیراز تا کیش با قطار

یکی از راه‌های زمینی برای سفر از شیراز به کیش، رزرو بلیط قطار است؛ اما سفر به کیش در این مسیر به‌صورت مستقیم، امکان‌پذیر نخواهد بود. مسافران باید ابتدا از شیراز به بندعباس سفر کنند؛ سپس به بندر چارک یا آفتاب بروند و به مقصد کیش، سوار کشتی شوند. مسیر ریلی بندرعباس- شیراز، 600 کیلومتر است که حدود 10 ساعت به‌طول می‌انجامد. شما در سفر با قطار می‌توانید از هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید؛ قطار علاوه‌بر اینکه سفری ارزان و مقرون به‌صرفه را برایتان رقم می‌زند، سفری ایمن و اسان را برایتان تدارک می‌بیند. شما می‌توانید مسیر را به استراحت بپردازید و برای بخش بعدی سفرتان آماده شوید.

شیراز تا کیش با خودرو شخصی

سفر زمینی شیراز به کیش، یکی از پرطرف‌دارترین مسیرها برای این سفر است؛ مسیر نه‌چندان طولانی شیراز کیش تا بنادر جنوبی کشور، سفر را برای مسافران آسان خواهد کرد. اگر می‌خواهید این مسیر را با خودرو شخصیتان سپری کنید؛ باید بدانید برای رسیدن به مقصد، چند مسیر پیش رو دارید. شما باید به بندر چارک بروید یا بندر آفتاب را به‌عنوان مقصدتان در نظر بگیرید. بندر چارک، تعداد بیشتری از شناورهای حمل خودرو را در اختیار مسافران قرار می‌دهند؛ از این‌رو این بندر می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. از شیراز تا بندر چارک حدود 6 ساعت راه دارید؛ اگر ترافیک‌های جاده‌ای را در نظر بگیرید، این مسیر حدودا 7 ساعت تا بندر چارک، طول می‌کشد. بعداز رسیدن به چارک، 2 ساعت زمان نیاز دارید تا خود را به کیش برسانید؛ سفر شیراز کیش به‌وسیله خودرو شخصی، در مجموع 9 الی 10 ساعت، زمان از شما می‌گیرد.

برای سپری‌کردن مسیر شیراز به چارک، می‌توانید از سه مسیر متفاوت استفاده کنید. در مسیر اول می‌توانید از فسا عبور کرده و با رسیدن به تفیهان و حرکت به سمت جنوب، از شهرهای کوار و فیروزآباد بگذرید؛ اکنون با گذر از دوراهی گمبیدو، به سمت چارک حرکت کنید. این مسیر 520 کیلومتر است؛ اما به‌دلیل تردد مداوم تریلی‌ها، خطرناک خواهد بود. مسیر دوم اگر چه کمی طولانی‌تر است؛ اما در مقایسه با مسیر اول، گزینه بهتر و جاده آسان‌تری دارد. این مسیر 8 ساعته را، با گذر از شهرهای جهرم، لار و بندر لنگه، سپری می‌کنید؛ زیبایی‌ها و مناظر زیبا دشت‌های لارستان در این مسیر، بی‌نظیر است. در جاده لار به بندعباس، باید دو راهی و پلیس‌راه کهورسان را طی کنید و به سمت بندر لنگه و قشم، مسیر خود را ادامه دهید. مسیر سوم تا لار مانند مسیر دوم، پیش می‌رود؛ اما این‌بار وارد جاده لار نمی‌شوید و به سمت بستک مسیر خود را طی می‌کنید. اغلب مسافران، این مسیر را برای رسیدن به کیش ترجیح می‌دهند؛ چرا که در مقایسه با جاده فیروزکوه، بهتر و راحت‌تر است.

شیراز تا کیش با اتوبوس

سفر از شیراز تا کیش به‌وسیله اتوبوس، یکی دیگر از مسیرهای زمینی سفر به کیش محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید سفر ابتدا از شیراز به بندرعباس خواهد بود که با مسافت 584 کیلومتر، حدود 8.5 ساعت از شما زمان می‌گیرد. پس‌از پیاده‌شدن در بندرعباس، سوار ماشین‌های بندرعباس چارک می‌شوید و خود را به بندر چارک می‌رسانید. در این بندر نیز، شناورهایی منتظر شما خواهند بود تا شما را به مقصد کیش، سوار کنند؛ این بخش از سفر نیز 4 الی 6 ساعت از شما زمان می‌گیرد. در مجموع برای سفر شیراز به کیش به‌وسیله اتوبوس، 12 الی 16 ساعت، زمان نیاز دارید.

با فلای تودی سفری آسان به کیش داشته باشید

تجربه سفر شیراز به کیش از راه‌های مختلف هوایی و زمینی امکان‌پذیر است؛ اما برای کسب تجربه‌ای بهتر، بلیط شیراز کیش را از وب‌سایت‌های آنلاین رزرو کنید. فلای تودی با ارائه خدمات متنوع خود، رزروی آسان، سریع و ایمن را برای شما رقم می‌زند. وارد وب‌سایت شخصی فلای تودی شوید و با درج اطلاعات سفرتان، بلیط متناسب با سلیقه و بودجه سفرتان را انتخاب کنید. پس‌از انتخاب بلیط مورد نظر، به درگاه بانکی وارد شوید و مبلغ تعیین‌شده را با کارت بانکی عضو شتاب، پرداخت کنید. در صورت هرگونه مشکل یا دغدغه‌ای می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته این وب‌سایت تماس بگیرید؛ همکاران ما در این مجموعه، آماده خدمات‌رسانی به مسافران خواهند بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات