حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X100s در بنچمارک AnTuTu امتیازی بیش از ۲.۳ میلیون را ثبت کرد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، شایعات، ویوو

ویوو X100s در میان داده های بنچمارک AnTuTu مشاهده شده و عملکرد چشمگیری را به نمایش گذاشته است. این تلفن هوشمند از تراشه Dimensity 9300 Plus مدیاتک برخوردار بوده که البته هنوز معرفی نشده است.

ویوو X100s با دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد

ویوو X100 در نوامبر ۲۰۲۳ معرفی شد. این گوشی از تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ بهرمند بود و در بنچمارک AnTuTu امتیازی حدود ۲.۲ را ثبت می‌کرد. به نظر می‌رسد که ویوو X100s در بنچمارک AnTuTu، عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت. این تلفن هوشمند آینده ویوو، موفق به کسب امتیاز کلی ۲,۳۰۵,۲۶۷ شده است. این گوشی در بخش CPU و GPU به ترتیب امتیازات ۵۳۸,۸۰۹ و ۹۴۰,۹۴۴ را ثبت کرده است. Vivo X100s در تست حافظه و تجربه کاربری نیز امتیاز های ۴۷۲,۳۳۷ و ۳۵۳,۱۷۷ را کسب کرد.

داده های بنچمارک AnTuTu

بر اساس گزارش های منتشر شده، Dimensity 9300 Plus نسخه اورکلاک شده Dimensity 9300 است. داده های بنچمارک Geekench نشان می‌دهند که این تراشه پرچمدار آینده مدیاتک دارای هسته اصلی با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز خواهد بود. دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس همچنین دارای ۳ هسته Cortex-X4 با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز و ۳ هسته اصلی Cortex-A720 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است. این چیپست از پردازنده گرافیکی Immortalis-G720 MC12 برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود که به جز تراشه به‌کارگرفته‌شده در Vivo X100s، بسیاری از مشخصات آن مشابه مدل استاندارد باشد. البته گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده ویوو مانند X100 از نمایشگر بهرمند خمیده نبود و از صفحه نمایش تخت برخوردار خواهد بود. احتمالا Vivo X100s در رنگ های سفید، سیاه، فیروزه‌ای و تیتانیومی به دست کاربران خواهد رسید.

احتمالا Vivo X100s و X100 Ultra در اوایل خرداد معرفی خواهند شد

انتظار می‌رود که Vivo X100s به همراه Vivo X100 Ultra در ماه می و در کشور چین معرفی شود. ایکس ۱۰۰ اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره‌مند خواهد بود. مدیاتک قصد دارد از Dimensity 9300 Plus در ۷ می (۱۸ اردیبهشت) رونمایی کند. بنابراین انتظار می‌رود که گوشی های X100s و X100 Ultra در اواسط یا اواخر می (اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد) معرفی شوند. برخی گزارش ها ادعا می‌کنند که نسخه اولترا با نام «Vivo X100s Ultra» به بازار عرضه می‌شود.

گوشی ویوو X100s در اولین تصاویر خود فاش شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی