حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استقبال فوق‌العاده کاربران اپل از خودرو شیائومی SU7

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | خودرو، شیائومی

به نظر می‌رسد که لغو پروژه خودرو اپل، به سود شیائومی تمام شد. ورود شیائومی به بازار خودرو های الکتریکی به طرز شگفت‌انگیزی، توجه کاربران اپل را به سوی جلب کرده است. با وجود آنکه زمان زیادی از رونمایی خودرو شیائومی SU7 نمی‌گذرد، اما استقبال کاربران اپل از آن جالب توجه است.

بیش از ۵۰ درصد از سفارشات شیائومی SU7 توسط کاربران اپل ثبت شده است

گفته می‌شود که ۵۱.۹ درصد از سفارشات Xiaomi SU7 توسط کاربران اپل ثبت شده است. در جریان نمایشگاه خودروی پکن لی جون، مدیر عامل شیائومی، اشاره کرد که کاربران اپل از خریداران اصلی خودرو های برقی این شرکت هستند. چندی پیش، اپل پس از یک دهه کار بر روی پروژه خودروی خود، آن را متوقف کرد. شیائومی اما تنها با سه سال تلاش توانست وارد این بازار شود. عرضه Xiaomi SU7 با استقبال پرشور کاربران مواجه شد.

نیمی از خریداران Xiaomi SU7 از کاربران اپل هستند

جذابیت شیائومی SU7 برای کاربران اپل ممکن است به دلیل سازگاری آن با سرویس های اپل مانند CarPlay باشد. علاوه بر این، SU7 از ادغام آیپد در خودرو پشتیبانی کرده و امکان کنترل جزئی خودرو را از صندلی عقب فراهم می‌کند. لی جون در توییتی تاکید کرد: «ما متعهد هستیم که شیائومی SU7 را به دوست‌داشتنی‌ترین خودروی برقی برای کاربران اپل تبدیل کنیم. این خودرو، یک انتخاب عالی برای کاربران آیفون و آیپد خواهد بود.»

لی جون، مدیرعامل شیائومی، اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت تا نشان دهد تقاضای زیادی برای Xiaomi SU7 وجود دارد. وی ادعا کرد تا ۲۴ آوریل ۲۰۲۴، برای این خودرو برقی شیائومی حدود ۷۵,۰۰۰ سفارش lock-in  ثبت شده است. شیائومی موفق شده بیش از ۵,۷۰۰ دستگاه را طی ۲۸ روز پس از آغاز عرضه، با موفقیت تحویل خریداران دهد. این یک رکورد جدید برای شیائومی محسوب می‌شود.

همچنین Xiaomi SU7 موفق به دریافت نظرات مثبتی شدن است. این خودرو برای ویژگی های هوشمندش (به‌ویژه پارک هوشمند و سیستم کمک راننده NOA) و قابلیت های محافظت در برابر نور خورشید مورد تحسین قرار گرفته است. Xiaomi SU7 توانسته تعداد بالایی از رانندگان خانم را به سوی خود جذب کند. حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد خریداران این خودرو از بانوان بوده که برای طراحی، فضای ذخیره سازی و عایق حرارتی شیائومی اس یو ۷، آن را انتخاب کرده‌اند.

حتی خریداران بنز و BMW نیز به سراغ Xiaomi SU7 رفته‌اند

جالب اینجاست که بخش قابل توجهی از خریداران (۲۹ درصد) کاربران سابق BBA (مرسدس بنز، بی‌ام‌و، آئودی) هستند که تحت تأثیر فناوری شیائومی قرار گرفته‌اند. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، کاربران اپل بیش از نیمی از خریداران SU7 را تشکیل می‌دهند که احتمالاً به دلیل تمرکز شیائومی بر روی سازگاری با دستگاه های اپل است.

شیائومی برای پاسخگویی به این تقاضای گسترده، قصد دارد تا تولید این خودرو را تسریع کند. انتظار می‌رود که این شرکت تا پایان سال ۲۰۲۴ حدود ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه Xiaomi SU7 را تحویل خریداران دهد. آنها قصد دارند ۲۱۹ فروشگاه در سرتاسر چین باز کنند تا خدمات و سرعت تحویل را بهبود بخشند. هدف بلندمدت آنها این است که ظرف ۱۵ تا ۲۰ سال آینده به ۵ خودروساز برتر جهانی تبدیل شوند و برای دستیابی به این هدف فعالانه در حال جذب استعداد ها هستند.

خودرو الکتریکی شیائومی SU7 در سه مدل متفاوت معرفی شد: شروع قیمت از ۳۰,۰۰۰ دلار

نظر شما چیست؟ چه عوامل دیگری می‌تواند در استقبال بالای کاربران اپل از شیائومی SU7 تاثیرگذار باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی