حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترندترین گوشی بهار 1403 سامسونگ

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

قطعا این موضوع را می‌دانید که سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیا است. این برند که متعلق به کشور کره جنوبی است، محصولات مختلفی را در بازه‌های قیمتی گوناگون به‌صورت سالانه معرفی می‌کند. به‌طور کلی محصولات این برند در بازار محبوبیت بالایی دارند.

اگر می‌خواهید این گوشی‌ها را بخرید، باید از قبل با محبوب‌ترین آن‌ها آشنایی داشته باشید. بهار سال 1403 بهترین فصل برای سامسونگ در ایران بود و توانست محصولات جدید خود را به بهترین شکل به‌فروش برساند. همراه ما باشید تا در ادامه بهترین و ترندترین گوشی‌های سامسونگ تا به اینجای سال 1403 را باهم بررسی کنیم.

شرایط بازار گوشی در فروردین 1403

قبل‌از اینکه به خرید گوشی‌های برند سامسونگ بپردازید، بهتر است از شرایط قیمتی که در بازار وجود دارد مطلع باشید. باید گفت که فروردین یا همان ابتدای سال 1403، شرایط آرامی در بازار گوشی بود. در واقع قیمت‌ها نوسان زیادی نداشته و حتی در برخی از شرایط شاهد کاهش قیمت برخی از گوشی‌ها بودیم.

به‌طور مثال، گوشی سامسونگ گلکسی A05 در بهمن‌ماه 1402 حدود 5.5میلیون‌ تومان قیمت داشت؛ اما این قیمت در بهار 1403 به حدود 4میلیون و 700هزار تومان رسید. پس اگر به‌دنبال فرصتی عالی برای خرید گوشی‌های سامسونگ هستید، الان بهترین موقع برای انجام این کار است.

سامسونگ؛ محبوب‌ترین برند گوشی در فروردین 1403

برندهای مختلفی در صنعت گوشی هوشمند وجود دارند؛ اما در ابتدای سال 1403 سامسونگ توانست به محبوب‌ترین برند گوشی بازار تبدیل شود. این موضوع به‌دلیل معرفی محصولات جدید این برند و کاهش قیمت برخی از مدل‌های آن بوده است.

ترندترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون تومان

یکی از بازه‌های قیمتی که امروز مشتریان اقتصادی را به خود جذب می‌کند، بازه 5میلیون ‌تومان است. گوشی‌هایی که در این بازه قرار می‌گیرند گوشی‌های فوق اقتصادی بوده و از پردازنده‌های ضعیف و رم کم بهره می‌برند. به همین دلیل است که کمتر کسی سراغ آن می‌رود.

اما این موضوع با معرفی گوشی Galaxy A05 با تغییراتی روبه‌رو شد. گلکسی A05 یک گوشی جدید از سامسونگ است که علاوه‌بر استفاده از بدنه جذاب و باکیفیت، دارای تراشه‌ای مناسب و نمایشگری باکیفیت است. با خرید این گوشی قطعا نظرتان راجع‌به گوشی‌های فوق اقتصادی سامسونگ تغییر خواهد کرد.

گوشی‌های ترند سامسونگ تا 7 میلیون تومان

بازه 6 تا 7میلیون تومان نیز همانند بازه قبلی، گوشی‌های فوق اقتصادی را شامل می‌شود؛ اما نکته اینجا است که این گوشی‌های این بازه از میزان رم و حافظه داخلی بیشتری برخوردار هستند. به‌طور مثال، گوشی Galaxy A05s در این بازه بوده و رم 6 به‌همراه حافظه 256 گیگابایتی آن حدود 6میلیون ‌تومان قیمت دارد.

همچنین در این بازه گوشی‌های A15 و A14 نیز موجود هستند. این گوشی‌ها دارای 6 گیگابایت رم بوده و بدنه پلاستیکی آن‌ها ظاهری شیک دارد. پردازنده‌ای که در مدل A15 استفاده شده از برند مدیاتک بوده و نوع Heilo G99 است.

ترندترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان

اگر بخواهید کمی بیشتر برای خرید گوشی‌های سامسونگ هزینه کنید، پیشنهاد می‌شود که سراغ بازه 10میلیون ‌تومان بروید. باید گفت که ترندترین گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده سامسونگ در این بازه قرار گرفته‌اند. از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به گوشی A25 که یکی از محصولات جدید سامسونگ است اشاره کرد.

این گوشی در مدل 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگ با قیمت 10میلیون‌ تومان به‌فروش می‌رسد. رنگ زرد آن بسیار جذاب بوده و از پردازنده اگزینوس 1280 با فناوری 5 نانومتری استفاده می‌کند. نمایشگر AMOLED این مدل رزولوشن 1080×2340 داشته و از دوربین 50 مگاپیکسلی در آن استفاده شده است.

گوشی‌های ترند سامسونگ تا 15 میلیون تومان

بازه 15میلیون تومان کم‌کم به سمت گوشی‌های پرقدرت سامسونگ رفته و به بازه میان‌رده‌ها معروف است. ترندترین گوشی که در این بازه وجود دارد، گوشی Galaxy A54 است. A54 مدلی است که به‌دلیل تنوع نسخه‌های خود، در قیمت‌های متفاوتی وجود دارد؛ اما مدلی که رم 8 گیگ با حافظه 256 گیگابایتی داشته باشد حدود 16میلیون‌ تومان قیمت خریدش است.

این گوشی جذاب از ارتباط 5G پشتیبانی کرده و پردازنده آن اگزینوس 1380 است. نمایشگر این مدل Super AMOLED با تراکم 403 پیکسل بر اینچ بوده و از 3 حسگر دوربین بهره می‌برد. ظرفیت باتری آن نیز معادل 5000 میلی‌آمپر ساعت بوده و قابلیت شارژ سریع 25 واتی را پشتیبانی می‌کند.

ترندترین گوشی سامسونگ 20 تا 25 میلیون تومان

اگر بودجه شما برای خرید گوشی بین 20 تا 25میلیون است، باید بگوییم که بهترین محصولات سامسونگ برای خرید شما وجود دارند. این محصولات علاوه‌بر طراحی شیک و بدنه‌های عالی، از دوربین و نمایشگر فوق‌العاده برخوردار هستند.

می‌توانید در این بازه گوشی‌های Galaxy S21 FE 5G یا Galaxy S23 FE را انتخاب کنید. محبوبیت S23 FE بیشتر بوده و دلیل آن نیز مدرن بود این گوشی است. رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگ، نمایشگر 120 هرتزی و تراشه اگزینوس 2200 از ویژگی‌های این محصول هستند.

بهترین گوشی سامسونگ در بازه بیش از 30 میلیون تومان

اما بازه بیش از 30میلیون ‌تومان، زمین بازی پرچمداران است. اگر محدودیت بودجه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که Galaxy S24 Ultra با رم 12 و حافظه 512 گیگابایتی را خریداری کنید. اسنپ دراگون 8 نسل 3 تراشه این دستگاه بوده و از نمایشگر Dynamic LTPO AMOLED 2X استفاده می‌کند.

از کجا گوشی‌های ترند سامسونگ را بخریم؟

شاید برایتان سوال باشد که کجا باید گوشی‌های برند سامسونگ را بخریم؟ قطعا بهترین فروشگاه برای این کار، دیجی‌کالا است. دیجی‌کالا یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران بوده و کالاهای دیجیتالی مختلفی را موجود می‌کند. قیمت گوشی سامسونگ a54 و دیگر محصولات این برند در این فروشگاه مقرون‌به‌صرفه‌تر از دیگر فروشگاه‌ها است.

جمع‌بندی

برای اینکه بتوانید بهترین تجربه را از خرید گوشی سامسونگ کسب کنید، باید سراغ مدل‌های ترند این برند در هر بازه قیمتی بروید. برند سامسونگ که متعلق به کشور کره جنوبی است، گوشی‌های گوناگونی را وارد بازار می‌کند. از 5میلیون ‌تومان گرفته تا 80میلیون و بالاتر.

ترندترین محصولات این برند در هر بازه قیمتی متفاوت بوده و شما باید نسبت به بودجه‌ای که دارید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در این مطلب سعی خود را کردیم که تمامی بازه‌های قیمتی سامسونگ را برای شما بررسی کرده و ترندترین‌ها را به شما معرفی کنیم. حال می‌توانید برای خرید تمامی این مدل‌ها به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات