حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۱۲ لایت با تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

عضو جدیدی به سری ریلمی ۱۲ اضافه شد. ریلمی ۱۲ لایت با برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۶۸۵، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۹۰ هرتزی معرفی شده است. این تلفن هوشمند نسخه تغییر نام یافته Realme C67 4G محسوب می‌شود.

ریلمی ۱۲ لایت نسخه تغییر نام یافته Realme C67 4G است

گوشی Realme 12 Lite رونمایی شد. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد. این چیپست از ۴ هسته Cortex-A73 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز بهره‌مند است. در این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 610 استفاده شده است. این تلفن هوشمند ریلمی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری RealmeUI به دست کاربران خواهد رسید.

Realme 12 Lite

دو لنز دوربین در قاب پشتی Realme 12 Lite 4G دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار بوده و از گشودگی دیافراگم  f/1.8 بهره می‌برد. دوربین دوم از نوع تشخیص عمق بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود.

Realme 12 Lite

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، ریلمی ۱۲ لایت در رنگ های Sunny Oasis (ترکیبی از رنگ های سبز و زرد) و مشکی قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند دقیقا مانند Realme C67 4G از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی اقتصادی جدید ریلمی از گواهینامه IP54 بهرمند بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

قیمت Realme 12 Lite

نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ریلمی ۱۲ لایت با قیمت ۱۰,۹۹۹ لیر ترکیه (معادل ۳۳۷ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این تلفن هوشمند نیز با قیمت ۱۴,۹۹۹ لیر ترکیه (معادل ۴۶۰ دلار) قابل تهیه خواهد بود.

ریلمی ۱۲ ایکس با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس رونمایی شد

نظر شما درباره این گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی