حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو BlueImage برند تصویربرداری اختصاصی این شرکت خواهد بود

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، شایعات، ویوو

طبق گزارش‌ها، ویوو درحال توسعه گوشی‌های جدید سری X خود برای بازار چین است. انتظار می‌رود این مجموعه شامل سه مدل باشد: Vivo X100s ،X100s Pro و X100 Ultra. بر اساس گزارش‌ها، مدل پیشرفته‌تر vivo X100 Ultra اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که از برند تصویربرداری اختصاصی ویوو با نام BlueImage استفاده می‌کند.

ویوو BlueImage

معرفی برند تصویربرداری خودتوسعه‌یافته BlueImage توسط ویوو به‌عنوان دومین برند مستقل تصویربرداری در صنعت گوشی هوشمند پس از XMAGE هواوی است که در ژوئیه 2022 معرفی شد. درحال‌حاضر، اطلاعات زیادی در مورد آنچه BlueImage ارائه خواهد داد، مشخص نیست.

برای یادآوری، vivo برند BlueImage را در نوامبر سال گذشته به ثبت رساند. خدمات محصول این برند نیز شامل انواع پروژه‌های مرتبط با تصویربرداری مانند پردازنده‌های گرافیکی، لنزهای نوری و حسگرهای تصویر است.

ویوو BlueImage

ویوو BlueImage

هواوی در سال 2016 همکاری خود را با سازنده دوربین افسانه‌ای آلمانی، لایکا، آغاز کرد. همان‌طور که در بالا ذکر شد، هواوی سیستم تصویربرداری مستقل خود را با نام XMAGE در سال 2022 معرفی کرد. اکنون که انتظار می‌رود BlueImage با X100 Ultra ارائه شود، احتمال می‌رود به‌زودی همکاری دو برند vivo و Zeiss نیز به اتمام برسد. باید دید که آیا BlueImage در گوشی‌های X100s و X100s Pro نیز در دسترس خواهد بود یا تنها به مدل اولترا محدود می‌شود.

طبق گزارش‌ها، سیستم دوربین vivo X100 Ultra شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1 اینچی از نوع LYT-900 خواهد بود. این حسگر تصویر تاکنون در برخی گوشی‌های پرچمدار چینی مانند Oppo Find X7 Ultra و Xiaomi 14 Ultra استفاده شده است.

طبق گزارش‌ها، یک لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز زوم پریسکوپی 200 مگاپیکسلی نیز بخشی از ترکیب دوربین X100 Ultra هستند. گزارش شده است که لنز دومی قادر به ارائه زوم اپتیکال 4.3 برابر و زوم دیجیتال تا 200 برابر است. درحالی‌که X100 Ultra از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 بهره می‌برد، انتظار می‌رود X100s و X100s Pro به‌عنوان اولین تلفن‌های مجهز به +Dimensity 9300 عرضه شوند.

نظر شما درباره برند تصویربرداری ویوو BlueImage چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی