حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های پیکسل ۹ پرو گوگل فاش شد + ویدئو

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، گوگل

گوگل همانند سال های گذشته از گوشی های پرچمدار پیکسل در نیمه دوم ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر اما رندر های با کیفیت پیکسل ۹ پرو به بیرون درز کرده که طراحی این تلفن هوشمند آینده گوگل را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که Pixel 9 و Pixel 9 Pro پیشرفت های زیادی نسبت به نسل قبل داشته باشند. همچنین یک ویدئو نیز در انتهای گزارش قرار گرفته که طراحی پیکسل ۹ پرو را از تمامی جهات نشان خواهد داد.

پیکسل ۹ پرو با صفحه نمایش تخت و فریم تخت در راه است

گفته می‌شود که پیکسل ۹ پرو با صفحه نمایش تخت ۶.۵ اینچی به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه، کوچکتر از پیکسل ۸ پرو است. دوربین سلفی درون یک پانچ هول کوچک و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. رندر های منتشر شده تأیید می‌کنند که صفحه نمایش پیکسل ۹ پرو دارای حاشیه های کمی در هر ۴ طرف است. افشاگر معروف اطلاعات، OnLeaks، تأیید می‌کند که این تلفن هوشمند پرچمدار دارای فریم تخت خواهد بود.

طراحی Pixel 9 pro

طراحی پیکسل ۹ پرو

دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست فریم دیده می‌شوند. در سمت چپ فریم اما به جز خطوط آنتن، چیز دیگری مشاهده نمی‌شود. فریم پایینی پیکسل ۹ پرو نیز محل قرارگیری درگاه USB Type-C، خروجی صدای اسپیکر، میکروفون اصلی و اسلات سیم‌کارت است. کاور آنتن mmWave و میکروفون دوم در فریم بالایی قرار خواهد گرفت. این تلفن هوشمند پرچمدار آینده گوگل دارای ابعاد ۱۶۲.۷ در ۷۶.۶ در ۸.۵ میلی‌متر (با احتساب دوربین ۱۲.۰ میلی‌متر) خواهد بود. رندر های فاش شده نشان می‌دهند که Pixel 9 pro دارای ماژول دوربین بازطراحی شده است.

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، سه لنز دوربین در قاب پشتی پیکسل ۹ پرو دیده می‌شود. طبق رندر ها، گوگل این گوشی هوشمند را به دوربین تله فوتو پریسکوپی مجهز خواهد کرد. استفاده از سنسوری بزرگ نشان می‌دهد که احتمالا Pixel 9 pro از فناوری دیافراگم متغیر برخوردار است. متاسفانه سایر جزئیات این تلفن هوشمند هنوز در دست نیست.

پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو گوگل با تراشه تنسور G3 رسما معرفی شدند

با توجه به رندر های فاش شده، نظر شما درباره پیکسل ۹ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی