حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا بادز و بادز پلاس رسماً معرفی شدند

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، موتورولا

کمپانی موتورولا به‌تازگی از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود یعنی Edge 50 Ultra و Edge 50 Fusion رونمایی کرده است. درکنار گوشی‌ها، این برند همچنین دو مدل ایربادز جدید را نیز معرفی کرده است. موتورولا بادز مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و در چهار رنگ پرزرق‌وبرق عرضه می‌شود، درحالی‌که بادز پلاس پیشرفته‌تر از تنظیم صدای Bose پشتیبانی می‌کند.

موتورولا بادز و بادز پلاس

Moto Buds دارای درایورهای دینامیک 12.4 میلی‌متری، پشتیبانی از صدای Hi-Res و حذف فعال نویز (ANC) با میکروفون‌های سه‌گانه است. این ایربادز همچنین با بلوتوث 5.3 ارائه می‌شود و دارای طراحی ضد آب است. عمر باتری هرکدام از بادزها به‌تنهایی 9 ساعت با ANC خاموش بوده درحالی‌که کیس شارژ می‌تواند این مدت را تا 42 ساعت افزایش دهد.

موتورولا بادز و بادز پلاس

موتورولا بادز و بادز پلاس

Moto Buds در رنگ‌های Starlight Blue ،Coral Peach و Kiwi Green عرضه می‌شود. قیمت این مدل 60 یورو تعیین شده است.

مدل پیشرفته‌تر +Moto Buds که با همکاری Bose توسعه یافته است، دارای درایورهای دوگانه با ووفرهای 11 میلی‌متری و توییترهای 6 میلی‌متری در هر بادز می‌باشد. این مدل همچنین از صدای Hi-Res و Dolby Atmos و Dolby Head Tracking در دستگاه‌های پشتیبانی‌شده موتورولا، بهره می‌برد.

ANC در بادز پلاس می‌تواند تا 46 دسی‌بل نویز اطراف شما را حذف کند. برای سازگاری بیشتر، +Moto Buds دارای یک حالت تطبیقی فعال است که حذف نویز را براساس محیط اطراف شما تنظیم می‌کند و یک حالت شفافیت نیز که به شما امکان می‌دهد در صورت لزوم صداهای محیط را بشنوید.

عمر باتری این ایربادز با ANC خاموش 8 ساعت و با کیس شارژ 38 ساعت ارزیابی شده است.

موتورولا بادز و بادز پلاس

+Moto Buds در رنگ‌های Forest Grey و Beach Sand موجود بوده و با قیمت 130 دلار به‌فروش می‌رسد.

نظر شما درباره هدفون‌های بی‌سیم موتورولا بادز و بادز پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی