حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با این کد تخفیف ها خرید سوپرمارکتی نصف قیمت می شود

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شما هم با دیدن فاکتور خریدهای روزمره سوپرمارکتی از دیدن قیمت‌ها تعجب می‌کنید و به دنبال راهی برای کاهش این هزینه‌ها هستید؟ شاید تصور کنید اقلام مصرفی و روزمره از جمله کالاهایی هستند که قیمت ثابتی داشته و باید با گرانی آن‌ها کنار آمد؛ اما اینطور نیست. سوپرمارکت‌های اینترنتی و کد تخفیف این سوپرمارکت‌ها امکان خرید ارزان را برای همه فراهم کرده است. تنوع و میزان این تخفیف‌ها به قدری است که بعضاً می‌تواند هزینه خرید شما را تا 50 درصد کاهش دهد. ناگفته نماند که حتی مقادیر کمتر از این هم در طولانی مدت تأثیر قابل توجهی بر مخارج شما خواهند داشت.

آشنایی با کد تخفیف سوپرمارکت‌های اینترنتی

سوپرمارکت‌های اینترنتی مانند اسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی کالا جت از جمله موفق ترین اپلیکیشن‌ها در این حوزه هستند. این اپلیکیشن‌ها امکان دسترسی شما به ده ها فروشگاه به صورت همزمان را فراهم می‌کنند. به دلیل داشتن منابع بیشتر و همکاری با تعداد زیادی فروشنده و رقابت میان آن‌ها، سوپرمارکت‌های اینترنتی این امکان را دارند که به مشتریان خود تخفیف بدهند. این تخفیف‌ها به دو شکل ارائه می‌شود. اولین حالت برخی حراج‌ها یا پیشنهادهای به صرفه است که به صورت محدود روی برخی محصولات اعمال می‌شود. در این حالت می‌توانید قیمت‌های بسیار مناسبی پیدا کنید؛ اما این پیشنهادها فقط در یک بازه زمانی مشخص فعال اند.

روش دیگر برای تخفیف گرفتن و خرید ارزان هم، کد تخفیف است. کدهای تخفیف اغلب در اختیار همه کاربران جدید و قدیم قرار می‌گیرند؛ اما شرایط خاص خودشان را هم دارند. نکته مثبت درباره کدهای تخفیف در مقایسه با دیگر آفرها، نبود محدودیت نوع کالا یا زمان است. به عبرت دیگر، اگر کد تخفیف داشته باشید، می‌توانید آن را هر موقعی که بخواهید و برای سفارش هر نوع محصولی به کار ببرید. از طرفی، برخی کدهای اختصاصی یک گروه کالا وجود دارد که اگر میزان مصرفتان از آن گروه محصول زیاد است می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس

کد تخفیف اسنپ اکسپرس؛ ارزان و سریع

اسنپ اکسپرس از شناخته شده ترین سوپرمارکت‌های اینترنتی است که از ابتدا با مزیت سرعت بالا در ارسال سفارشات خود را پروموت کرد. بدون شک ارسال سریع سفارشات در خریدهای سوپرمارکتی مزیت بسیار مهمی است؛ اما یکی از بزرگترین نقاط قوت اسنپ اکسپرس تخفیف‌های جذاب و قیمت‌های پایین آن است. کد تخفیف اسنپ اکسپرس برای خریدهای اول و غیر اول هر کاربر جدید یا مشتری ثابت ارائه می‌شود و شما به عنوان خریداری می‌توانید از آن‌ها برای کمتر کردن هزینه‌های خود بهره ببرید.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس را می‌توانید برای خرید خواربار، میوه و سبزیجات، شیرینی، نان، لبنیات، محصولات پروتئینی و … به کار ببرید. نحوه سفارش هم ساده است و با جستجوی نام کالا یا بررسی اقلام موجود در فروشگاه‌های نزدیک، اجناسی که لازم دارید را تهیه کنید. بدیهی است که قیمت هر کالا هم زیر آن نوشته شده است؛ ولی اگر کد تخفیف مناسب به کار ببرید، مبلغ پرداختی شما کمتر از این مقدار خواهد شد. نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید کیفیت است. اسنپ اکسپرس و تمام فروشگاه‌های موجود در آن خود را موظف می‌دانند که همواره بهترین محصولات با بالاترین کیفیت و تاریخ انقضا را برای شما ارسال کنند.

کد تخفیف دیجی کالا جت

دیجی کالا جت، خریدی به صرفه

از دیگر سوپرمارکت‌های آنلاین می‌توان دیجی کالا جت را نام برد. اگر به سایت دیجی کالا سر زده باشید، حتماً قسمت مربوط به کالاهای سوپرمارکتی که با رنگ سب مشخص شده است را هم دیده اید. دیجی جت سوپرمارکت دیگری از خانواده دیجی کالا است که برای خرید و دریافت سریع سفارشات کاربرد دارد. قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید که اکثر سوپرمارکت‌های اینترنتی نحوه خدمات دهی مشترکی دارند. چیزی که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند در واقع میزان و نوع کد تخفیف، تعداد فروشگاه در هر منطقه و مزایایی مانند ارسال رایگان است. به عبارت دیگر تفاوت میان آن‌ها چندان زیاد نیست و برای انتخاب از میان آن‌ها بهتر است خودتان حداقل یک بار خرید از هر سوپرمارکت آنلاین را تجربه کنید تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید.

در دیجی کالا جت هم می‌توانید انواع میوه و سبزیجات تازه، گوشت و فراورده های پروتئینی، لبنیات، نان و شیرینی، تنقلات، خواربار، غذای پت و … را سفارش دهید. کد تخفیف دیجی کالا جت برای تمام این دسته بندی‌ها ارائه شده و هنگام خرید از هر کدام می‌توانید تخفیف گرفته و هزینه کمتری بپردازید. اگر سفارشتان شامل چندین نوع محصول مختلف می‌شود هم کدهای تخفیف اول و غیر اول دیجی کالا جت برای شما مناسب اند.

کد تخفیف اکالا

اکالا، نزدیک ترین فروشگاه شهر

هر جایی که زندگی می‌کنید به احتمال زیاد در شهر یا حتی محله شما هم یک شعبه افق کوروش پیدا می‌شود. تعداد بالای شعبه‌ها و دسترسی راحت به آن‌ها یکی از مهم ترین مزیت‌های این فروشگاه زنجیره ای است. اکالا را می‌توان نزدیکترین شعبه افق کوروش دانست که برای دسترسی به آن کافیست یک اپلیکیشن موبایل را باز کنید. یکی از تفاوت‌های اکالا با دیگر سوپرمارکت‌های اینترنتی این است که این مجموعه با فروشنده‌های محلی همکاری نداشته و اجناس خود را از افق کوروش تأمین می‌کند. به عبارت دیگر، محل آماده سازی و ارسال سفارشات، نزدیک ترین شعبه افق کوروش به آدرس شما است.

افق کوروش و به دنبال آن، اکالا تخفیف‌های همیشگی و پایین بودن قیمت‌ها را به عنوان مهم ترین مزیت خود تبلیغ کرده اند. با خرید از اکالا، علاوه بر بهره مندی از تخفیف‌های همیشگی، می‌توانید کد تخفیف اکالا را هم به کار برده و هزینه خرید خود را کمتر کنید. این کد تخفیف‌ها هم برای خریدهای اول و غیر اول در دسته‌های پروتئین، لبنیات، خواربار، تنقلات، میوه، ادویه، کنسرو، لوازم بهداشتی و … اعتبار دارند. با اعمال هر کد تخفیف روی سفارشات خود، مبلغ کمتری پرداخته و مخارج روزانه خود را کاهش می‌دهید. لازم به ذکر است که هزینه ارسال سفارش از اکالا برای همه رایگان است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات