حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این گوشی ۲۰۲۰ شیائومی آپدیت هایپراواس را دریافت کرد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | HarmonyOS، آپدیت، برترین‌های ترنجی، شیائومی

در حالی که چندی پیش رسما اعلام شد آپدیت هایپراواس شیائومی در بهار ۱۴۰۳ برای چه گوشی‌هایی عرضه خواهد شد، اما اینجا دستگاهی را داریم که در آن لیست نبود. این گوشی ۲۰۲۰ شیائومی آپدیت هایپراواس را دریافت کرده و آن محصولی نیست جز سری Xiaomi Mi 10 که پرچمدار چند نسل قبلی این برند محسوب می‌شود.

آپدیت هایپراواس شیائومی

آپدیت هایپراواس

آپدیت هایپراواس

حقیقتا عرضه این آپدیت برای سری شیائومی Mi 10 واقعا عجیب است. این سری پرچمدار اوایل سال ۲۰۲۰ و با اندروید ۱۰ پیش‌فرض عرضه شدند. حالا نه تنها آپدیت هایپراواس را دریافت کرده بلکه این پوسته جدید را برمبنای اندروید ۱۴ در اختیار خواهد داشت!

در حال حاضر این به‌روزرسانی شیائومی می ۱۰ برای کاربران چین در دسترس است. وعده داده شده که تا اوایل تابستان ۱۴۰۳ برای کاربران جهانی نیز در دسترس قرار می‌گیرد. البته اگر کاربر نسخه آزمایشی بوده باشید، این به‌روزسانی را سریع‌تر دریافت می‌کنید.

حجم آپدیت آزمایشی 4.1 گیگابایت بوده است. این نشان می‌دهد که آپدیت هایپراواس سری شیائومی می ۱۰ می‌تواند کاملا تاثیرگذار و مهم برای آن ظاهر شود.

شیائومی Mi 10 Pro

شایان ذکر است که در حال حاضر این به‌روزرسانی هنوز در نسخه پایدار خود قرار ندارد. با این حال می‌تواند انیمیشن‌های نرم، کاهش مصرف‌باتری با تکنیک رندرینگ جدید و دیگر بهبودها را برای کاربران این محصولات ارائه کند.

سری Xiaomi Mi 10 با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و نمایشگرهای دولبه خمیده معرفی شدند. این گوشی‌ها دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیسکلی داشتند و حتی مدل پرو با ۲ دوربین تله فوتو همراه بود. فیلم برداری 8K از دیگر توانایی‌های این محصولات بود.

باید دید که این محصولات پس از ۴ سال و با آپدیت جدید همچنان می‌توانند یک محصول قابل اعتماد برای مصارف روزمره باشند یا خیر. شما چطور فکر می‌کنید؟

اگر دوست دارید درباره آن بیشتر بدانید، ویدئوهای زیر برای‌تان مفید خواهند بود:

 

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

تماشای ویدئو ۱۴ قابلیت جدید آپدیت HyperOS شیائومی

ویدئو مقایسه HyperOS با MIUI 14 شیائومی

ویدئو پسرفت‌های HyperOS نسبت به MIUI 14 شیائومی


🔼🔼🔼🔼🔼🔼

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)