حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های جدید خودرو شیائومی SU7 را ببینید + ویدئو

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | خودرو، شیائومی

شیائومی با انتشار ویدئویی رنگ های جدید خودرو الکتریکی SU7 را به اشتراک گذاشته است. این محصول فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

خودرو الکتریکی شیائومی SU7 در رنگ های جدید و جذابی عرضه می‌شود

شیائومی به تازگی فروش خودروی برقی SU7 را آغاز کرده است. عرضه این محصول فوق‌العاده موفقیت‌آمیز بوده و بیش از ۱۰۰,۰۰۰ نفر آن را رزرو کرده‌اند. ۴۰,۰۰۰ نفر نیز مبالغ غیرقابل استردادی را برای خرید این خودرو پرداخت کردند. در حقیقت کارها به قدری خوب پیش می‌رود که شیائومی مجبور شده تولید خود را افزایش دهد تا تقاضای عظیم SU7 را برآورده کند.

فروش خودرو شیائومی SU7

Xiaomi SU7

شیائومی امروز ویدیوی تبلیغاتی را به اشتراک گذاشت که رنگ های جدید و زیبای خودرو برقی Xiaomi SU7 را نشان می‌دهد. این محصول در سه مدل عرضه می‌شود: نسخه استاندارد با شروع قیمت از حدود ۲۷,۸۱۰ یورو. نسخه Pro با قابلیت طی کردن طولانی‌ترین مسیر؛ و نسخه Max با عملکرد پیشرفته. قیمت نسخه مکس از ۳۸,۷۰۰ یورو شروع می‌شود که هنوز بسیار پایین‌تر از خودرو های برقی قابل مقایسه با این محصول است.

شیائومی می‌گوید SU7 نشان‌دهنده میل این شرکت برای ادامه پیشرفت، پیشروی و پذیرش ماجراجویی در قلمرو های جدید است. قطعاً ورود به بازار خودرو های برقی، برای شیائومی ماجراجویی جدیدی است. به نظر می‌رسد این ماجراجویی برای شیائومی که از چند سال پیش تصمیم به ورود در بازار خودرو های برقی گرفت، ارزشش را دارد. احتمالا بخشی از این بازار، از آن شیائومی می‌شود.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، متأسفانه شیائومی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای فروش رسمی SU7 در خارج از چین ندارد و اول از همه بر روی تامین تقاضا در بازار داخلی خود تمرکز خواهد کرد. البته می‌توان امیدوار بود که این خودرو الکتریکی روزی در بازار جهانی عرضه شود.

 

خودرو الکتریکی شیائومی SU7 در سه مدل متفاوت معرفی شد: شروع قیمت از ۳۰,۰۰۰ دلار

نظر شما درباره این خودرو الکتریکی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی