حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G04s با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا Moto G04s بدون سروصدا در کشور آلمان معرفی شد. این گوشی هوشمند از نظر طراحی و مشخصات، شبیه Moto G04 است که در اوایل سال جاری میلادی رونمایی شده بود. البته یک تفاوت بزرگ بین این دو گوشی وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

موتورولا G04s با تراشه Unisoc و نمایشگر ۹۰ هرتزی رونمایی شد

موتورولا G04s دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ (تراکم 296ppi) و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ داشته و حدود ۸۵ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

صفحه نمایش Motorola G04s توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. این گوشی هوشمند موتورولا دارای ابعاد ۷۴.۵۳ در ۱۶۴.۳۹ در ۷.۹۹ میلی‌متر بوده و وزن ۱۷۸ گرمی دارد.

Moto G04s

دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و در پایین آن نیز، فلاش LED قرار گرفته است. هر دو دوربین، توانایی فیلمبرداری FullHD تا ۳۰ فریم بر ثانیه را دارند.

تراشه Unisoc T606 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز موتورولا Moto G04s را بر عهده دارد. این دستگاه تنها در یک پیکربندی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 عرضه می‌شود.

اگر این میزان حافظه داخلی برای شما مناسب نیست، می‌توانید از کارت حافظه microSD استفاده کنید. این دستگاه تا ۸ گیگابایت از حافظه رم مجازی پشتیبانی کرده؛ و به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MyUX موتورولا عرضه می‌شود.

Moto G04s

موتورولا G04s با باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی کرده؛ اما در جعبه، تنها یک آداپتور ۱۰ وات قرار دارد. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، در بلوتوث ۵.۰، NFC (وابسته به بازار)، GPS، برخورداری از اسپیکر مونو با پشتیبانی از Dolby Atmos و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد.

تاریخ عرضه و قیمت Moto G04s

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، موتورولا G04s در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و نارنجی به دست کاربران خواهد رسید. هم‌اکنون، کاربران آلمان می‌توانند پیش‌سفارش این تلفن هوشمند را با پرداخت ۱۱۹ یورو در وب‌سایت آمازون ثبت کنند. فروش این دستگاه از ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) عرضه خواهد شد.

تفاوت Moto G04s با G04 چیست؟

گوشی Moto G04s تقریباً مشابه G04 بوده و تنها تفاوت آن در بخش دوربین اصلی است. در حالی که G04s دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی است، G04 از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

موتورولا Moto G24 و Moto G04 با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شدند

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی