حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل توسعه آیفون تاشو را به‌دلیل مشکلات نمایشگر متوقف کرده است

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

شایعه جدیدی که از چین منتشر شده است، ادعا می‌کند که اپل توسعه آیفون تاشو را به‌دلیل عدم موفقیت نمایشگرهای دریافت‌شده از تأمین‌کنندگان در تست استانداردهای این شرکت به حالت تعلیق درآورده است.

توقف توسعه آیفون تاشو اپل

به‌گزارش Fixed Focus Digital، اپل درحال آزمایش گوشی‌های تاشو به‌عنوان بخشی از فرآیند تحقیق‌وتوسعه خود بوده است که گمان می‌رود از سال 2016 آغاز شده باشد.

حداقل یکی از دستگاه‌های تاشویی که گفته می‌شود اپل درحال آزمایش آن بوده است، از نمایشگری ساخته‌شده توسط سامسونگ استفاده می‌کند. سامسونگ همواره یکی از تأمین‌کنندگان اصلی پنل‌های مورداستفاده در دستگاه‌های اپل بوده و نمونه‌های نمایشگر تاشو را در گذشته در اختیار اپل قرار داده است. گزارش اخیر همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ با ادغام مهارت‌هایی که در ساخت دستگاه‌های تاشو از سال 2019 کسب کرده است، تلاش کرده تا کارایی عملیاتی خود را در پیش‌بینی اولین محصولات تاشو اپل تقویت کند.

بااین‌حال، منبع شایعه امروز ادعا می‌کند که آخرین پنل‌های تاشو سامسونگ پس از گذشت چند روز در آزمایش‌های داخلی سخت‌گیرانه اپل، خراب شده‌اند، که باعث شده اپل کل پروژه را برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی یا حداقل تا زمانی که نمایشگری مطابق با استانداردهای خود را دریافت کند، تعلیق کند.

توقف توسعه آیفون تاشو اپل

توقف توسعه آیفون تاشو اپل

طبق گزارشی از The Information در اوایل این ماه، اپل به‌طور فعال درحال ساخت حداقل دو نمونه اولیه آیفون تاشو پس از پنج سال تحقیق‌وتوسعه بوده است. گفته می‌شود که دو نمونه اولیه آیفون مانند یک پوسته تاشو از عرض تا می‌شوند، اما در نقشه‌راه محصولات اپل برای سال‌های 2024 یا 2025 دیده نمی‌شوند. در این گزارش اشاره شده است که اگر آیفون‌های تاشو با استانداردهای اپل مطابقت نداشته باشند، این پروژه همچنان می‌تواند در حالت تعلیق باقی بماند.

حساب Weibo که ادعا می‌کند اطلاعاتی در مورد تعلیق پروژه تاشو اپل دریافت کرده است، مقدار زیادی ناشناخته است و تا آنجا که می‌دانیم هیچ سابقه پیشین در مورد شایعات اپل ندارد، بنابراین تردید در مورد صحت این خبر ضروری است.

همچنین مشخص نیست که آیا این ادعا بر ادامه کار اپل بر روی یک آیپد تاشو نیز تأثیر می‌گذارد یا خیر. شایعه شده است که اپل بیشتر به چنین دستگاهی علاقه‌مند است که می‌تواند ضخیم‌تر از یک آیفون تاشو باشد زیرا کاربران انتظار ندارند آن را در جیب خود حمل کنند.

اوایل این ماه، نشریه کره‌ای The Elec گزارش داد که اپل در نظر دارد اولین تاشو خود را در چند سال آینده در قالب یک دستگاه 7 تا 8 اینچی عرضه کند که درنهایت می‌تواند جایگزین آیپد مینی 8.3 اینچی شود.

نظر شما درباره توقف توسعه آیفون تاشو اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی