حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چند پیشنهاد جذاب برای رنگ مو سال 1403

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

رنگ کردن موها همیشه جزو پرطرفدارترین روش هایی است که افراد به منظور ایجاد تغییری مثبت در چهره خود انتخاب می کنند. تنوع رنگ موها باعث شده است تا به تعداد افراد روی زمین، رنگ های مختلفی داشته باشیم و هر فردی با وجود اجرای یک تکنیک رنگ ثابت، این امکان را داشته باشد تا هر بار رنگ موی متفاوتی را امتحان کند. برای همین رنگ کردن موها همیشه یکی از هیجان انگیزترین کارهای زیبایی است که به کمک آن می توان چهره متفاوتی را برای خود رقم زد و از یکنواختی جلوگیری کرد.

در سال 1403 نیز مانند هر سال بعضی از رنگ ها موردتوجه بیشتری قرار گرفته اند و در واقع جزو رنگ موی ترند 1403 محسوب می شوند و توسط افراد بیشتری انتخاب خواهند شد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید رنگ موهای جدید و مد روز را امتحان کنید این مطلب برای شماست. در این مطلب از ترنجی، چند پیشنهاد جذاب برای رنگ مو سال 1403 در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت:

آشنایی با جذاب ترین رنگ موهای سال 1403

با نگاهی گذرا به رنگ موهای ترند 2024 و همچنین انواع رنگ مو سال 1403، به راحتی می توان پیوستگی بین آن ها را متوجه شد. در تمامی این رنگ ها، مشخصه هایی چون شیک و ملایم بودن خود را نشان می دهند و البته این ویژگی ها نه تنها در رنگ مو سال 1403 و 2024 بلکه در تمامی ترندهای مد و فشن امسال، وجود دارد. به طور کلی می توان پالت رنگ موی سال جدید را آمیخته ای از ظرافت و سادگی دانست که موهایی طبیعی، سالم و درخشان را به ارمغان می آورند. در ادامه چندین مورد از جذاب ترین و جدیدترین رنگ موهای امسال که ترند شده اند را با هم بررسی می کنیم:

رنگ مو ماهگونی

رنگ مو ماهگونی

یکی از رنگ هایی که می توان آن را در دسته انواع محبوب رنگ مو سال 1403 قرار داد رنگ مو با طیف ماهگونی است. این رنگ مو یک انتخاب بی نهایت جذاب برای افرادی با پوست روشن است که طبق سلیقه افراد به صورت رنگ کامل، آمبره و بالیاژ استفاده می شود. رنگ ماهگونی ظاهر متفاوت و بسیار خاصی را به افراد می بخشد و کمک می کند چشم ها و به طور کلی تمامی اجزای صورت زیباتر از همیشه دیده شوند. پس اگر پوست روشنی دارید و به دنبال رنگی خاص هستید در انتخاب این رنگ مو جذاب تردید نکنید.

رنگ مو مرواریدی

رنگ مو مرواریدی

قطعاً یکی دیگر از رنگ های جذابی که می توانید در سال جدید به سراغ آن بروید رنگ موی مرواریدی است. این رنگ نیز به صورت تمام رنگ یا لایت روی موها قابل اجرا است و البته اگر دوست ندارید این رنگ باعث بالا رفتن سن شما شود بهتر است آن را به کمک تکنیک آمبره یا بالیاژ روی موهای خود اعمال کنید. این کار باعث می شود هم رنگ موردعلاقه خود را روی موهای خود داشته باشید و هم این که طبق مد روز پیش بروید. این رنگ مو بیشتر برای افرادی مناسب است که تناژ پوست آن ها گرم است و البته این رنگ برای تمامی افرادی که پوست آن ها روشن است رنگی جذاب و مناسب به شمار می آید.

رنگ مو دودی خاکستری

رنگ مو دودی خاکستری

یکی دیگر از ترندهای رنگ مو سال 1403 رنگ مو همیشه پرطرفدار دودی خاکستری است که تناژ سردی داشته و طیف آن از روشن تا تیره متنوع است و به همین دلیل برای افراد با تناژهای پوستی متفاوت انتخابی بسیار جذاب است. این رنگ مو در صورتی که با تکنیک بالیاژ اجرا شود بسیار جذاب و شیک خواهد بود. هر چند در سال جدید بیشتر رنگ های گرم استفاده می شوند اما رنگ موی دودی خاکستری با توجه به جذابیت فوق العاده ای که به موها می بخشد باعث می شود بتوان در مورد آن استثنا قائل شد.

رنگ مو هلویی

رنگ مو هلویی

رنگ هلویی نیز یکی دیگر از رنگ هایی است که رنگ مو ترند سال 1403 شناخته می شود. اگر دوست دارید یک رنگ موی خاص و متفاوت داشته باشید که روی موی کمتر افرادی آن را ببینید قطعاً رنگ مو هلویی یک رنگ مو جذاب و بسیار ایده آل برای شماست. این رنگ مو یک تغییر چهره فوق العاده را به همراه دارد و با توجه به آن که در دسته رنگ های روشن و گرم قرار می گیرد برای افرادی که پوست های سرد و خنثی دارند بسیار مناسب خواهد بود.

طیف این رنگ مو در واقع بین رنگ نارنجی و صورتی است و بیشتر توسط خانم های جسور و خانم هایی که شجاعت ریسک و تغییرات بزرگ را دارند انتخاب می شود. اجرای این رنگ مو به صورت رنگ و لایت می تواند رنگ مویی بسیار شیک و به روز باشد.

رنگ مو زیتونی عسلی

اگر به رنگ موهای روشن علاقه دارید و از طرفی نگران این هستید که آیا رنگ انتخابی برای شما مناسب است یا نه، می توانید رنگ زیتونی عسلی را انتخاب کنید. چرا که این رنگ مو طیف متنوعی از رنگ روشن تا تیره دارد و به همین دلیل برای هر پوستی مناسب است. این رنگ مو در واقع یک رنگ موی ترکیبی شیک و باکلاس است که البته باید برای اجرای آن به سراغ یک رنگ موی خوب مانند رنگ مو لورآل بروید یا این که از یک آرایشگر ماهر بخواهید آن را برای شما اجرا کند.

رنگ مو عسلی یکی از رنگ موهایی است که باعث جذابیت بیشتر چهره و گیراتر شدن چشم های شما می شود. این رنگ مو سال 1403 یک رنگ کلاسیک است که برای هر سن و سالی یک انتخاب خاص و جذاب است و کمک می کند چهره شاداب تری داشته باشیم.

آمبره مو سال 1403

آمبره مو چیست؟ آمبره مو به عنوان یکی از جدیدترین تکنیک های رنگ مو، باعث کمتر دیده شدن سن شده و آسیب دیدگی موها را به حداقل می رساند. شما می توانید برای رنگ کردن موهای خود، ریشه ها را تیره نگه داشته و باقی قسمت ها را با لایت های به رنگ دودی، خاکستری، زیتونی، ماهگونی، عسلی، کاراملی یا رنگ های فانتزی رنگ کنید. آمبره مو این روزها جزو پرطرفدارترین تکنیک های رنگ مو است که برای هر سنی انتخابی بسیار جذاب است و البته برای آن که بهترین نتیجه را از این تکنیک بگیریم نیاز است که حتماً توسط آرایشگری ماهر روی موها اجرا شود.

لایت روی موی مشکی

از دیگر ترندهای رنگ مو سال 1403، لایت روی موی مشکی و طبیعی است. طی چند سال گذشته زمینه مشکی مو، بسیار ترند شده و همچنان در دنیای مد یکه تاز است و طرفداران بسیاری دارد. پس اگر موی شما مشکی است یا به مشکی کردن آن فکر می کنید، لایت هایی ظریف و خاص می توانند جذابیت موهای مشکی شما را دوچندان کرده و همچنین در عین سادگی، ظاهر بسیار متفاوت و خاصی را برای شما رقم بزنند.

برای اجرای تکنیک لایت روی موی مشکی باید دقت زیادی به خرج داد و مناسب ترین رنگ را انتخاب کرد اما در کل رنگ های خاکستری، خرمایی، بسکوییتی، یخی صدفی، کاراملی و مرواریدی از رنگ های خاصی هستند که لایت آن ها روی موی مشکی بی نهایت جذاب خواهد بود.

رنگ مو بدون دکلره

با توجه به آن که دکلره کردن موها می تواند آسیب زیادی به موها بزند رنگ هایی که بدون دکلره قابل اجرا هستند همیشه محبوب و پرطرفدار خواهند بود. پس اگر شما هم علاقه ای به دکلره کردن موهای خود ندارید در سال 1403 انتخاب های متعددی در بین انواع رنگ مو پیش روی شماست که می توانید آن ها را بدون دکلره روی موهای خود اجرا کنید. در بین انواع رنگ مو بدون دکلره شما می توانید به سراغ رنگ های زیر بروید:

  • • رنگ دودی خاکستری: این رنگ مو بدون دکلره هم روی موها قابل اجراست و می توان طیف رنگی تیره این رنگ مو را روی موهای ایجاد کرد که بسیار جذاب است.
  • • رنگ مو کاراملی: این رنگ مو هم بدون دکلره روی موها جذابیت فوق العاده ای دارد و یک رنگ مو روشن و با تناژ قهوه ای است. اگر رنگ پوست شما تیره و خنثی است این رنگ مو سال 1403 جذابیت چهره شما را بیشتر از هر زمان دیگری است.
  • • رنگ مو مسی: قطعاً رنگ مو مسی هم یک رنگ همیشه پرطرفدار و کلاسیک است که شادابی چهره را بیشتر می کند و یک انتخاب هوشمندانه برای جوان تر به نظر رسیدن چهره است.

البته در صورتی که قصد دارید این رنگ موها را در خانه بزنید بهتر است به سراغ رنگ موهای خارجی و باکیفیت بروید تا رنگ موهای شما جذاب تر از همیشه باشد. شما می توانید قیمت رنگ مو خارجی را در فروشگاه گرند کالا بررسی کنید.

حرف آخر

رنگ کردن موها در صورت انتخاب رنگی مناسب راهی بسیار آسان برای ایجاد تغییری جذاب در چهره است. در این مطلب با هم جدیدترین و بروزترین رنگ مو سال 1403 را بررسی کردیم که در نهایت هر فرد باید طبق رنگ پوست و چشم و تناژ پوستی خود از بین آن ها دست به انتخاب بزند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات