حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش بالای خودرو شیائومی SU7: ثبت بیش از ۱۰۰,۰۰۰ سفارش

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، خودرو، شیائومی

شیائومی، شرکتی که به‌خاطر اکوسیستم وسیع دستگاه هایش شناخته می‌شود، شروعی شگفت‌انگیز در بازار خودرو های برقی داشته است. پس از رونمایی خودرو برقی شیائومی SU7، هم‌اکنون خبر از فروش بالای آن رسیده است. بیش از ۱۰۰,۰۰۰ نفر برای خرید این خودرو الکتریکی ثبت نام کرده‌اند.

فروش خودرو شیائومی SU7 قابل توجه بوده است: رقیب آینده تسلا؟

خبر ها حاکی از فروش بالای خودرو برقی شیائومی SU7 است. از ۱۰۰,۰۰۰ نفری که برای خرید این خودرو ثبت‌نام کرده‌اند، ۴۰,۰۰۰ مورد از آنها سپرده غیرقابل استرداد پرداخت کرده‌اند. لی جون، بنیانگذار شیائومی، در اولین دور تحویل SU7 در کارخانه تولید آن در پکن حضور یافت. وی ادعا کرد که «تحول واقعی خودرو های هوشمند رسما آغاز شده و چین مطمئناً شاهد تولد شرکتی به بزرگی تسلا خواهد بود.»

Xiaomi SU7

شیائومی SU7 در سه مدل عرضه می‌شود: نسخه استاندارد با شروع قیمت از حدود ۲۷,۸۱۰ یورو. نسخه Pro با قابلیت طی کردن طولانی‌ترین مسیر؛ و نسخه Max با عملکرد پیشرفته. قیمت نسخه مکس از ۳۸,۷۰۰ یورو شروع می‌شود که هنوز بسیار پایین‌تر از خودرو های برقی قابل مقایسه با این محصول است. تحویل به خریداران Founders Edition (حدود ۵,۰۰۰ دستگاه) در حال انجام است. اما نسخه های دیگر از اواخر آوریل یا می در جاده ها حضور پیدا می‌کنند.

واضح است که شیائومی خودرو الکتریکی جذابی را معرفی کرده. مطابق با گزارش منبع، SU7 دارای طراحی مینیمالیستی است که هم زیبا و هم آیرودینامیک خواهد بود. این خودرو فضای داخلی زیادی نیز دارد. فناوری، آنجایی است که شاهد درخشش شیائومی هستیم. الگوریتم کنترل هوشمند شاسی شیائومی وظایف سیستم تعلیق را بر عهده گرفته تا راحتی شبیه به لیموزین را در اختیار کاربران قرار دهد. این خودرو به راحتی با سایر دستگاه های شیائومی سینک شده و حتی از محصولات اپل نیز پشتیبانی می‌کند.

خودرو الکتریکی شیائومی SU7 در سه مدل متفاوت معرفی شد: شروع قیمت از ۳۰,۰۰۰ دلار

شیائومی SU7 یک رقیب سرسخت برای سایر خودرو های الکتریکی خواهد بود. آیا شیائومی می‌تواند ظرفیت تولید خود را افزایش دهد تا بتواند پاسخگوی این حجم سفارش کاربران باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی